Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Kauno miesto poliklinika
135042394
Pramonės pr. 31, Kauno m., 51270 Kauno m. sav.
Kaunas
51270
LT
Asmuo ryšiams:
Vytautas Mikėnas
Telefonas:
+370 37403932
El. paštas:
vytautas.mikenas@kaunopoliklinika.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunopoliklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8850
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=449373Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=449373&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Optinio koherentinio tomografo pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33100000
-
Medicinos įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
VšĮ Kauno miesto poliklinika perka Optinį koherentinį tomografą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33100000
-
Medicinos įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
VšĮ Kauno miestoi poliklinika perka optinį koherentinį tomografą Šilainių padaliniui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas (Prekės pristatymas, instaliavimas/įdiegimas, personalo apmokymas ir garantinis bei techninis aptarnavimas) turi būti atliktas per 45 (keturiasdešimt penkias) dienas nuo Sutarties įsigaliojimo.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, visi Tiekėjų grupės nariai ir Subtiekėjai bei kiti ūkio subjektai, kurių kvalifikacija ar pajėgumais Tiekėjas remiasi pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
Išsamų tikrinimą ar nėra Dalyviui nustatytų pašalinimo pagrindų, ar Dalyvis atitinka keliamus kvalifikacijos ir kitus reikalavimus Pirkėjas atliks po Pasiūlymų nagrinėjimo ir vertinimo.
Išsamų tikrinimą ar nėra Dalyviui nustatytų pašalinimo pagrindų, ar Dalyvis atitinka keliamus kvalifikacijos ir kitus reikalavimus Pirkėjas atliks po Pasiūlymų nagrinėjimo ir vertinimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę, įspėjęs raštu, pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos Prekės kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Jei Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti Pirkėjui Prekę pagal Sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį dėl Prekės pirkimo, Tiekėjas moka Pirkėjui 10 % (dešimt procentų) Sutarties kainos dydžio baudą.
Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę, įspėjęs raštu, pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos Prekės kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Jei Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako pristatyti Pirkėjui Prekę pagal Sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį dėl Prekės pirkimo, Tiekėjas moka Pirkėjui 10 % (dešimt procentų) Sutarties kainos dydžio baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-04-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-04-08
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Kauno miesto poliklinika, Pramonės pr. 31, Kaunas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-03-26
VI.7)