Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Verslo aptarnavimo centras
303359627
P. Lukšio g. 5B
Vilnius
08221
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Kaupinienė
Telefonas:
+370 66513258
El. paštas:
jurate.kaupiniene@le.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://vac.le.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/47164
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=440470Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=440470&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas.
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2018-ESO-1097) Skirstomųjų dujotiekių katodinės saugos priežiūros automatizavimas, įdiegiant nuotolinio stebėjimo ir valdymo sistemą
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
38820000
-
Nuotolinio valdymo įrenginiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Skirstomųjų dujotiekių katodinės saugos priežiūros automatizavimas, įdiegiant nuotolinio stebėjimo ir valdymo sistemą
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
51100000
-
Elektros ir mechaninių įrenginių montavimo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Katodinės apsaugos įranga - 1160 vnt.
Nuotolinio stebėjimo ir valdymo įranga - 580 vnt.
Programinė įranga - 1 vnt.
Katodinės stoties įrengimas ir paleidimas - 144 vnt.
Kontrolės matavimo kolonėlės (KMK) įrengimas - 436 vnt.
Nuotolinio valdymo įrangos montavimas ir paleidimas - 1 vnt.
Programinės įrangos įdiegimas, paleidimas, derinimas ir mokymai - 1 vnt.
Programinės įrangos palaikymas 3 metų laikotarpyje - 6 kartai.
Programinės įrangos atnaujinimas 3 metų laikotarpyje - 6 kartai .
Nuotolinio stebėjimo ir valdymo įranga - 580 vnt.
Programinė įranga - 1 vnt.
Katodinės stoties įrengimas ir paleidimas - 144 vnt.
Kontrolės matavimo kolonėlės (KMK) įrengimas - 436 vnt.
Nuotolinio valdymo įrangos montavimas ir paleidimas - 1 vnt.
Programinės įrangos įdiegimas, paleidimas, derinimas ir mokymai - 1 vnt.
Programinės įrangos palaikymas 3 metų laikotarpyje - 6 kartai.
Programinės įrangos atnaujinimas 3 metų laikotarpyje - 6 kartai .
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.9)
Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus
Numatomas mažiausias skaičius:
1
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
06.3.1-LVPA-K-107 „Gamtinių dujų skirstymo sistemų modernizavimas ir plėtra“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai pristatytas kokybiškas Prekes ir suteiktas Paslaugas, šalims pasirašius Prekių/Paslaugų perdavimo – priėmimo aktą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai per praėjusį mėnesį atliktus Darbus, Šalims pasirašius Darbų perdavimo – priėmimo aktą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai per praėjusį mėnesį atliktus Darbus, Šalims pasirašius Darbų perdavimo – priėmimo aktą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1) Už nustatytų Prekių, Paslaugų ir (ar) Darbų trūkumų nepašalinimą per Sutarties SD 3.3 punkte nustatytą terminą Tiekėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 procentų nuo trūkumų turinčių Prekių, Paslaugų ir (ar) Darbų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 100,00 eurų (vienas šimtas eurų 00 ct) už vieną vėlavimo laikotarpį).
2) Už vėlavimą pristatyti Prekes, suteikti Paslaugas ir (ar) atlikti Darbus per Sutarties SD 5.2 nustatytą terminą Tiekėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 procentų nuo vėluojamų pristatyti Prekių, suteikti Paslaugų ir (ar) atlikti Darbų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 100,00 eurų (vienas šimtas eurų 00 ct.) už vieną vėlavimo laikotarpį).
2) Už vėlavimą pristatyti Prekes, suteikti Paslaugas ir (ar) atlikti Darbus per Sutarties SD 5.2 nustatytą terminą Tiekėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 procentų nuo vėluojamų pristatyti Prekių, suteikti Paslaugų ir (ar) atlikti Darbų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną (tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 100,00 eurų (vienas šimtas eurų 00 ct.) už vieną vėlavimo laikotarpį).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-03-18
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 5
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito
Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija –AB „Energijos skirstymo operatorius".
2. Vadovaujantis PĮ 91 straipsnio nuostatomis, Pirkimas atliekamas kito
Perkančiojo subjekto vardu. Įgaliojusi organizacija –AB „Energijos skirstymo operatorius".
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus m. apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo
paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo
paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-02-08
VI.7)