Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Rokiškio rajono savivaldybės administracija
188772248
Respublikos g. 94
Rokiškis
42136
LT
Asmuo ryšiams:
Aldona Mikalkėnienė
Telefonas:
+370 45871429
El. paštas:
a.mikalkeniene@post.rokiskis.lt
Faksas:
+370 45871420
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.rokiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6685
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=477776Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=477776&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dujų tiekimo ir eksploatavimo paslaugų Kavoliškio mokyklai- darželiui ir Obelių muziejui pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09120000
-
Dujinis kuras
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama Dujų tiekimas ir eksploatavimo paslaugos Kavoliškio mokyklai- darželiui ir Obelių muziejui. Preliminarus dujų kiekis (kg) - 32 000 kg.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09120000
-
Dujinis kuras
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Sodo g. 1, Kavoliškio kaime ir Vytauto g. 18, Obelių mieste, Rokiškio r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos suskystintos naftos dujos Kavoliškio mokyklai-darželiui, (šildomų patalpų plotas -927,67 kv. m) ir Obelių Muziejui, (šildomų patalpų plotas -425,15 kv. m).
Perkamas 1 kg dujų kiekio įkainis.
Prekių pristatymo ar paslaugų bei darbų atlikimo terminas - 2019-2020 m. šildymo sezonas (preliminarus laikotarpis -7 mėn.)
Preliminarus dujų kiekis (kg) – 32 000 kg. Dujų kiekis gali didėti/mažėti iki 15 procentų.
Perkamas 1 kg dujų kiekio įkainis.
Prekių pristatymo ar paslaugų bei darbų atlikimo terminas - 2019-2020 m. šildymo sezonas (preliminarus laikotarpis -7 mėn.)
Preliminarus dujų kiekis (kg) – 32 000 kg. Dujų kiekis gali didėti/mažėti iki 15 procentų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik preliminaraus laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.5)
Informacija apie rezervuotas sutartis
Pirkime rezervuota teisė dalyvauti tik tiekėjui, kuris dalyvauja valstybės, savivaldybių institucijų ar užimtumo rėmimo politiką įgyvendinančių įstaigų remiamų asmenų užimtumo rėmimo priemonėse, su sąlyga, kad ne mažiau kaip 50 procentų to tiekėjo darbuotojų yra nepalankioje padėtyje esantys asmenys, įskaitant neįgaliuosius, bedarbius, socialinėje atskirtyje esančius, grįžusius ar esančius laisvės atėmimo vietose, priklausančius nuo psichiką veikiančių medžiagų.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas pateikia PVM sąskaitą faktūrą užsakovui per informacinę sistemą „E. sąskaita“, kuris atsiskaito su tiekėju per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.Tiekėjas, nepateikęs prekių sutartyje numatytu laiku įsipareigoja sumokėti užsakovui 0,03 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo nepateiktų prekių kainos ir atlyginti užsakovui dėl to patirtus nuostolius, kurių nepadengia minėtos netęsybos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-10-01
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-10-01
Vietos laikas:
10:00
Vieta:
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos 414 kab., Respublikos g. 94, 42136, Rokiškis
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-09-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?