CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno technikos profesinio mokymo centras
304311642
V. Krėvės pr. 114
Kaunas
50315
LT
Asmuo ryšiams: Aida Gružinskienė
Telefonas: +370 37314105
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://kautech.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=454865
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ventiliacijos įranga
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39714100  -  Ventiliacijos įrenginiai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ventiliacijos įrangos pirkimas, įskaitant jos pristatymą, taip pat montavimą, prijungimą, paleidimą, suderinimą, išbandymą, personalo mokymą.
Perkama ventiliacijos įranga skirta esamos vėdinimo sistemos atnaujinimui.
Perkamas 1 komplektas suvirinimo praktinio mokymo dirbtuvių ventiliacijos įrangos, susidedantis iš filtravimo ir oro padavimo sistemų (toliau - sistema) – 3 vnt:
Sistema Nr. 1, skirta patalpoje Nr. 115 „Elektrolankinio suvirinimo dirbtuvės“ esantiems filtravimo elementams aptarnauti.
Sistema Nr. 2, skirta patalpoje Nr. 101 „Suvirinimo dujomis dirbtuvės“ esantiems filtravimo elementams aptarnauti.
Sistema Nr. 3, skirta patalpoje Nr. 102 „Suvirinimo pusautomačiais dirbtuvės“ esantiems filtravimo elementams aptarnauti.
Perkamos įrangos montavimo vieta: Pastato unikalus Nr. 1997-5009-4025. V. Krėvės pr. 114, Kaunas, suvirinimo technologijų dirbtuvės: Nr. 115; Nr. 101 ir Nr. 102.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 61155.80  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39714100  -  Ventiliacijos įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
V. Krėvės pr. 114, 50315 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ventiliacijos įrangos pirkimas, įskaitant jos pristatymą, taip pat montavimą, prijungimą, paleidimą, suderinimą, išbandymą, personalo mokymą.
Perkama ventiliacijos įranga skirta esamos vėdinimo sistemos atnaujinimui.
Perkamas 1 komplektas suvirinimo praktinio mokymo dirbtuvių ventiliacijos įrangos, susidedantis iš filtravimo ir oro padavimo sistemų (toliau - sistema) – 3 vnt:
Sistema Nr. 1, skirta patalpoje Nr. 115 „Elektrolankinio suvirinimo dirbtuvės“ esantiems filtravimo elementams aptarnauti.
Sistema Nr. 2, skirta patalpoje Nr. 101 „Suvirinimo dujomis dirbtuvės“ esantiems filtravimo elementams aptarnauti.
Sistema Nr. 3, skirta patalpoje Nr. 102 „Suvirinimo pusautomačiais dirbtuvės“ esantiems filtravimo elementams aptarnauti.
Perkamos įrangos montavimo vieta: Pastato unikalus Nr. 1997-5009-4025. V. Krėvės pr. 114, Kaunas, suvirinimo technologijų dirbtuvės: Nr. 115; Nr. 101 ir Nr. 102.
Perkama įranga turės būti sumontuota, prijungta, suderinta, patikrinta, išbandyta.
Pateikta visa techninė dokumentacija; pirkėjo darbuotojai bus supažindinti su įrangos valdymu, eksploatavimu ir priežiūra; pirkėjo darbuotojai bus apmokyti naudotis įranga.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 61155.80  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 90
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjo prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas Pirkėjo ir Tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 45 kalendorinės dienos laikotarpiui. Daugiau Pirkimo dokumentų 4 priedo 1.5 punkte.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
Projekto pavadinimas - Variklinių transporto priemonių remonto praktinio mokymo centro plėtra

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Pašalinimo pagrindai yra nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Su Tiekėju už laiku patiektas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.
2. Šios Sutarties įvykdymas turi būti užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 procentai nuo Pasiūlyme nurodytos bendros pasiūlymo kainos su PVM.
3. Jei Tiekėjas vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus šioje Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais, Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-05-13
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-07-31
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-05-13
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Kauno technikos profesinio mokymo centras, V. Krėvės pr. 114, 50315 Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su pasiūlymais vyksta viename Komisijos posėdyje skelbime apie pirkimą nurodytu laiku ir adresu. Tiekėjai šiame Komisijos posėdyje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Sutartį numatoma finansuoti iš ES SF lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Todėl numatoma kad perkančioji organizacija privalo mokėti tiekėjui sumą, patvirtintą tiekėjo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-04-26
VI.7)

Metinis pirkimų planas