Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Irma Marozienė
Telefonas:
+370 37326975
El. paštas:
irma.maroziene@kaunoklinikos.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=445133Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=445133&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Krioterapijos aparatas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33165000
-
Kriochirurgijos ir krioterapijos prietaisai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Krioterapijos aparatas - 2 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33165000
-
Kriochirurgijos ir krioterapijos prietaisai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Krioterapijos aparatas - 2 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Ne ilgiau nei 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Nr. 08.1.3-CPVA-V-603 Galvos smegenų kraujotakos ligų profilaktikos, diagnostikos ir gydymo paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Tiekėjai, pildydami Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Tiekėjas per 5 d.d. nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją ar draudimo b. laidav. raštą)kartu su apmokėjimo patvirtinančiu dokumentu-5 % sumai nuo Sutarties kainos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.
2. Už prekes Pirkėjas apmoka Pardavėjui per 60 d.po prekių pristatymo bei instaliavimo pavedimu per banką pagal pateiktas sąsk.-faktūras,pateiktas per „E.sąskaita“.
3.Neapmokėjus nustat.terminais, Pirkėjas, Pardavėjui pareikalavus, privalo sumokėti 0,02%delspinigius nuo neapmokėtos sumos už kiekv.uždelstą dieną.
4. Pardavėjas laiku nepateikęs prekių, Pirkėjui reikalaujant, privalo sumokėti 0,02 % prekių vertės netesybas už kiekv.pavėluotą dieną.
5. Galimas avansas iki 30 %-išmokamas per 60 k.d., po to kai Pardavėjas pateikia Pirkėjui sąsk.-faktūrą ar PVM sąsk.-faktūrą avans.mokėjimui ir banko garantiją ar draudimo b. laidav.liudijimą visai avans.mokėjimo sumai.
2. Už prekes Pirkėjas apmoka Pardavėjui per 60 d.po prekių pristatymo bei instaliavimo pavedimu per banką pagal pateiktas sąsk.-faktūras,pateiktas per „E.sąskaita“.
3.Neapmokėjus nustat.terminais, Pirkėjas, Pardavėjui pareikalavus, privalo sumokėti 0,02%delspinigius nuo neapmokėtos sumos už kiekv.uždelstą dieną.
4. Pardavėjas laiku nepateikęs prekių, Pirkėjui reikalaujant, privalo sumokėti 0,02 % prekių vertės netesybas už kiekv.pavėluotą dieną.
5. Galimas avansas iki 30 %-išmokamas per 60 k.d., po to kai Pardavėjas pateikia Pirkėjui sąsk.-faktūrą ar PVM sąsk.-faktūrą avans.mokėjimui ir banko garantiją ar draudimo b. laidav.liudijimą visai avans.mokėjimo sumai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-04-30
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-07-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-04-30
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
LSMUL Kauno klinikos Eivenių g. 2, LT- 50161 Kaunas Paslaugų centras III aukštas, Viešųjų pirkimų tarnyba.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2019-02-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?