Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Gaudenis Sadaunykas
Telefonas:
+370 52394736
El. paštas:
gaudenis.sadaunykas@vilniausvt.lt
Faksas:
+370 52394749
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=472290Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=472290&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Elektrinių mikroautobusų įkrovimo elektromobilių įkrovimo prieigose pirkimas
Nuorodos numeris:
448572
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09310000
-
Elektra
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Perkančiojo subjekto elektrinių M2 klasės keleivinių mikroautobusų įkrovimas elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigose Vilniaus mieste (toliau – Įkrovimo paslaugos). Perkantysis subjektas už elektrinių mikroautobusų įkrovimą atsiskaitys sumokėdamas tiekėjui už elektrinių mikroautobusų įkrovimui sunaudotą elektros energiją (kWh). Pirkimo objektas skaidomas į 2 pirkimo objekto dalis:
1. elektrinių mikroautobusų įkrovimas 1 elektromobilių įkrovimo prieigoje – nuo „Antano Tumėno“ stotelės Vilniaus mieste nedidesniu nei 3 km atstumu, maršrutą nuo stotelės iki prieigos taško ir atgal į stotelę skaičiuojant gatvėmis, nutolusioje elektromobilių įkrovimo prieigoje;
2. elektrinių mikroautobusų įkrovimas 2 elektromobilių įkrovimo prieigoje – nuo „Stoties“ stotelės, adresu Stoties g. 18 Vilniaus mieste nedidesniu nei 3 km atstumu, maršrutą nuo stotelės iki prieigos taško ir atgal į stotelę skaičiuojant gatvėmis, nutolusioje elektromobilių įkrovimo prieigoje.
1. elektrinių mikroautobusų įkrovimas 1 elektromobilių įkrovimo prieigoje – nuo „Antano Tumėno“ stotelės Vilniaus mieste nedidesniu nei 3 km atstumu, maršrutą nuo stotelės iki prieigos taško ir atgal į stotelę skaičiuojant gatvėmis, nutolusioje elektromobilių įkrovimo prieigoje;
2. elektrinių mikroautobusų įkrovimas 2 elektromobilių įkrovimo prieigoje – nuo „Stoties“ stotelės, adresu Stoties g. 18 Vilniaus mieste nedidesniu nei 3 km atstumu, maršrutą nuo stotelės iki prieigos taško ir atgal į stotelę skaičiuojant gatvėmis, nutolusioje elektromobilių įkrovimo prieigoje.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 112500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Elektrinių mikroautobusų įkrovimas 1 elektromobilių įkrovimo prieigoje
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09310000
-
Elektra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančiojo subjekto elektrinių M2 klasės keleivinių mikroautobusų įkrovimas 1 elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigoje Vilniaus mieste – nuo „Antano Tumėno“ stotelės Vilniaus mieste tikslių koordinačių 581310, 6062489 (LKS) nedidesniu nei 3 km atstumu, maršrutą nuo stotelės iki prieigos taško ir atgal į stotelę skaičiuojant gatvėmis, nutolusioje elektromobilių įkrovimo prieigoje. Įkrovimo paslaugų laikotarpis – 6 mėn. nuo Įkrovimo paslaugų pradžios dienos. Preliminarus elektros energijos, reikalingos elektriniams mikroautobusams Įkrovimo paslaugų laikotarpiu įkrauti, kiekis – 75 000 kWh. Sutartis šalių susitarimu gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą Sutartį pratęsiant neilgesniam nei 6 mėn. Įkrovimo paslaugų laikotarpiui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Sąnaudos
-
Vardas:
1 (vieno) „naudingo“ kilometro mažiausia kaina
/
Lyginamasis svoris:
100
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 56250.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą Sutartį pratęsiant neilgesniam nei 6 mėn. Įkrovimo paslaugų laikotarpiui. Sutarties, įvertinant visus galimus jos pratęsimus, bendras Įkrovimo paslaugų laikotarpis negali būti ilgesnis nei 18 mėn. nuo Įkrovimo paslaugų teikimo pradžios dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Elektrinių mikroautobusų įkrovimas 2 elektromobilių įkrovimo prieigoje
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09310000
-
Elektra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančiojo subjekto elektrinių M2 klasės keleivinių mikroautobusų įkrovimas 1 elektromobilių didelės galios įkrovimo prieigoje Vilniaus mieste – nuo „Stoties“ stotelės, adresu Stoties g. 18 Vilniaus mieste tikslių koordinačių 582754, 6060194 (LKS) nedidesniu nei 3 km atstumu, maršrutą nuo stotelės iki prieigos taško ir atgal į stotelę skaičiuojant gatvėmis, nutolusioje elektromobilių įkrovimo prieigoje. Įkrovimo paslaugų laikotarpis – 6 mėn. nuo Įkrovimo paslaugų pradžios dienos. Preliminarus elektros energijos, reikalingos elektriniams mikroautobusams Įkrovimo paslaugų laikotarpiu įkrauti, kiekis – 75 000 kWh. Sutartis šalių susitarimu gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą Sutartį pratęsiant neilgesniam nei 6 mėn. Įkrovimo paslaugų laikotarpiui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Sąnaudos
-
Vardas:
1 (vieno) „naudingo“ kilometro mažiausia kaina
/
Lyginamasis svoris:
100
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 56250.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą Sutartį pratęsiant neilgesniam nei 6 mėn. Įkrovimo paslaugų laikotarpiui. Sutarties, įvertinant visus galimus jos pratęsimus, bendras Įkrovimo paslaugų laikotarpis negali būti ilgesnis nei 18 mėn. nuo Įkrovimo paslaugų teikimo pradžios dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nereikalaujama.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nereikalaujama.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Nereikalaujama.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, už per kalendorinį mėnesį Įkrovimo paslaugoms sunaudotą elektros energijos (kWh) kiekį Perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros už per praėjusį kalendorinį mėnesį Įkrovimo paslaugoms sunaudotą elektros energijos (kWh) kiekį informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis gavimo dienos. Sąskaitos faktūros privalo būti teikiamos tik informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ta tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjui per 5 d. d. nuo nurodyto termino pabaigos nepradėjus teikti Specifikacijos reikalavimų atitinkančių Įkrovimo paslaugų, už kiekvieną uždelstą dieną Tiekėjui gali būti skiriama 100,00 eurų baudą, o nepradėjus teikti Specifikacijos reikalavimų atitinkančių Įkrovimo paslaugų per 10 d. d. nuo nurodyto termino pabaigos – gali būti skiriama 200,00 eurų baudą. Jei Perkantysis subjektas (PS) Įkrovimo paslaugų laikotarpiu tiekėjui pateikia 3 pretenzijas, už kiekvieną vėlesnę pretenziją tiekėjui gali būti skiriama papildoma 100,00 eurų bauda. Tiekėjas privalo atlyginti PS kitus jo patirtus tiesioginius nuostolius dėl netinkamų Įkrovimo paslaugų kokybės padarinių ar netinkamai vykdomų Tiekėjo įsipareigojimų. Delspinigių, baudų ar netesybų sumokėjimas neatleidžia sutarties šalių nuo pareigos vykdyti sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-08-22
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-12-19
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-08-22
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks šiame punkte nurodytą dieną, bet neanksčiau nei nurodytas laikas Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose – posėdžių salėje (200 kab. II aukšte), adresu Žolyno g. 15, LT-10209 Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-08-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?