CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8-1, Vilnius
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams: Tomas Jakubauskas
Telefonas: +370 61315565
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=444680
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

UAB „Vilniaus vandenys“ veiklos ir produkto civilinės atsakomybės draudimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66510000  -  Draudimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

UAB „Vilniaus vandenys“ veiklos ir produkto civilinės atsakomybės draudimo paslaugų pirkimas. Detalesnę informaciją galima rasti pirkimo dokumentuose.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66510000  -  Draudimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos UAB „Vilniaus vandenys“ veiklos ir produkto civilinės atsakomybės draudimo paslaugos. Detalesnę informaciją galima rasti pirkimo dokumentuose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis galioja 12 mėnesių su galimybę pratęsti sutartį dar 12 mėnesių
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Netaikoma
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Už draudimo paslaugas Pirkėjas atsiskaito Paslaugų teikėjui pagal šios Sutarties pagrindu Paslaugų teikėjo sudarytą ir išduotą Draudimo liudijimą (polisą).
Draudimo liudijimo (poliso) apmokėjimo atidėjimo terminas: per 30 Dienų nuo Draudimo liudijimo įsigaliojimo dienos.
Mokėjimo dokumentų ir kitų privalomų dokumentų pateikimo būdas: „E. sąskaita“ informacinė sistema.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už kiekvieną žemiau nurodytą aplinkybę, kuri įvyko dėl Paslaugų teikėjo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, Paslaugų teikėjas Pirkėjui moka:
- Paslaugų teikėjas nepagrįstai uždelsęs Sutartyje nurodytu terminu sumokėti draudimo išmoką, Pirkėjui pareikalavus, nuo sekančios dienos moka 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo pavėluotai neišmokėtos draudimo išmokos vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Už kiekvieną žemiau nurodytą aplinkybę, kuri įvyko dėl Pirkėjo įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo, Pirkėjas Paslaugų teikėjui moka:
- Pirkėjui neatsiskaičius už Paslaugas Sutartyje nustatytu terminu, Paslaugų teikėjui pareikalavus, nuo sekančios dienos moka 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos įmokos už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-04-01
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
vilnius
LT

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-02-25
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?