Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Meškienė
Telefonas:
+370 45935614
El. paštas:
rita.meskiene@kupiskis.lt
Faksas:
+370 45935510
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=461212Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=461212&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Baldų komplekto pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Baldų komplekto pirkimas Kupiškio vaikų lopšeliui-darželiui ,,Obelėlė“ su pristatymu ir sumontavimu
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39161000
-
Vaikų darželio baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Mažylio g. 16, Kupiškis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos prekės ir jų kiekiai: (1-3 patalpa lopšelio grupė): rūbinėlės baldai iš 5 dalių – 3 vnt., (1-6 patalpa lopšelio grupė): vystymo stalas – 1 vnt., (1-7 patalpa lopšelio grupė): kėdutės – 15 vnt., šešiakampiai stalai – 3 vnt., lovytės – 15 vnt., stacionarūs laiptukai skirti sėdėjimui prie lango ir praplatinti angokraščiai – 2 vnt., daugiafunkcinis baldo virtuvės dalis – 1 vnt., (1-9 patalpa (lopšelio grupė): daugiafunkcinio baldo dalis miegamojo zonai (sudėti patalinei) – 1 vnt., daugiafunkcinio baldo dalis vaikų žaidimo zona – 1 vnt., daugiafunkcinio baldo dalis miegamojo zonai (lovytėms susidėti) – 1 vnt., (1-14 patalpa mišri grupė): rūbinėlės baldai iš keturių dalių – 4 vnt., (1-16 patalpa mišri grupė): kėdutė – 16 vnt., stačiakampiai stalai – 4 vnt., daugiafunkcinio baldo virtuvės dalis – 1 vnt., daugiafunkcinio baldo dalis miegamojo zonai (patalinei sudėti vaikų žaidimų zona) – 1 vnt., daugiafunkcinio baldo dalis žaidimo zona – 1 vnt., stacionarūs laiptukai skirti sėdėjimui prie lango ir praplatinti angokraščiai – 2 vnt. Perkamų baldų (toliau – prekių) savybės ir kiekiai nustatyti prie pirkimo dokumentų pateiktoje Techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas, Šalims raštu išreiškus tam sutikimą gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip vieną kartą 15 (penkiolika) dienų, jei atsiranda priežastys, dėl kurių Prekių pristatymas laiku tampa neįmanomas:
1. Kai nebaigti statybos darbai;
2. Kai Pirkėjas nevykdo savo įsipareigojimų;
3. Dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.
1. Kai nebaigti statybos darbai;
2. Kai Pirkėjas nevykdo savo įsipareigojimų;
3. Dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemone 09.1.3-CPVA-R-705 „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumo didinimas“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Nuo 2019 m. balandžio mėnesio Europos Komisija nutraukė EBVPD paslaugos teikimą adresu https://ec.europa.eu/tools/espd/. Reikalavimas naudoti EBVPD lieka galioti ir turi būti vykdomas naudojantis nacionaline EBVPD paslauga. Lietuvoje ši paslauga bus prieinama adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ .
Tiekėjo pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. Perkančioji organizacija tikrina, ar nėra pašalinimo pagrindų ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
Tiekėjo pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. Perkančioji organizacija tikrina, ar nėra pašalinimo pagrindų ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija, ar kredito unijos garantija, ar draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiamas kartu su draudimo poliso originalu). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė 5 proc. nuo Sutarties kainos EUR be PVM.
Pagal projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai, Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes pateikimo Pirkėjui dienos.
Pagal projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai, Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes pateikimo Pirkėjui dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-06-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-08-26
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-06-26
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kupiškio rajono savivaldybės administracijos pastato II aukšte 220 kabinete, adresu Vytauto g. 2, Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymas turi būti pateiktas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojantis CVP IS priemonėmis
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9, Panevėžys
Panevėžys
LT-35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://panevezioapygardosteismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-06-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?