CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams: Rita Meškienė
Telefonas: +370 45935614
Faksas: +370 45935510
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kupiskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=461212
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Baldų komplekto pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39100000  -  Baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Baldų komplekto pirkimas Kupiškio vaikų lopšeliui-darželiui ,,Obelėlė“ su pristatymu ir sumontavimu
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39161000  -  Vaikų darželio baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Mažylio g. 16, Kupiškis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos prekės ir jų kiekiai: (1-3 patalpa lopšelio grupė): rūbinėlės baldai iš 5 dalių – 3 vnt., (1-6 patalpa lopšelio grupė): vystymo stalas – 1 vnt., (1-7 patalpa lopšelio grupė): kėdutės – 15 vnt., šešiakampiai stalai – 3 vnt., lovytės – 15 vnt., stacionarūs laiptukai skirti sėdėjimui prie lango ir praplatinti angokraščiai – 2 vnt., daugiafunkcinis baldo virtuvės dalis – 1 vnt., (1-9 patalpa (lopšelio grupė): daugiafunkcinio baldo dalis miegamojo zonai (sudėti patalinei) – 1 vnt., daugiafunkcinio baldo dalis vaikų žaidimo zona – 1 vnt., daugiafunkcinio baldo dalis miegamojo zonai (lovytėms susidėti) – 1 vnt., (1-14 patalpa mišri grupė): rūbinėlės baldai iš keturių dalių – 4 vnt., (1-16 patalpa mišri grupė): kėdutė – 16 vnt., stačiakampiai stalai – 4 vnt., daugiafunkcinio baldo virtuvės dalis – 1 vnt., daugiafunkcinio baldo dalis miegamojo zonai (patalinei sudėti vaikų žaidimų zona) – 1 vnt., daugiafunkcinio baldo dalis žaidimo zona – 1 vnt., stacionarūs laiptukai skirti sėdėjimui prie lango ir praplatinti angokraščiai – 2 vnt. Perkamų baldų (toliau – prekių) savybės ir kiekiai nustatyti prie pirkimo dokumentų pateiktoje Techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas, Šalims raštu išreiškus tam sutikimą gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip vieną kartą 15 (penkiolika) dienų, jei atsiranda priežastys, dėl kurių Prekių pristatymas laiku tampa neįmanomas:
1. Kai nebaigti statybos darbai;
2. Kai Pirkėjas nevykdo savo įsipareigojimų;
3. Dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemone 09.1.3-CPVA-R-705 „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumo didinimas“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Nuo 2019 m. balandžio mėnesio Europos Komisija nutraukė EBVPD paslaugos teikimą adresu https://ec.europa.eu/tools/espd/. Reikalavimas naudoti EBVPD lieka galioti ir turi būti vykdomas naudojantis nacionaline EBVPD paslauga. Lietuvoje ši paslauga bus prieinama adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ .
Tiekėjo pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo dokumentuose. Perkančioji organizacija tikrina, ar nėra pašalinimo pagrindų ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams tik to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija, ar kredito unijos garantija, ar draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiamas kartu su draudimo poliso originalu). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė 5 proc. nuo Sutarties kainos EUR be PVM.
Pagal projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai, Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes pateikimo Pirkėjui dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-06-26
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-08-26
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-06-26
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Kupiškio rajono savivaldybės administracijos pastato II aukšte 220 kabinete, adresu Vytauto g. 2, Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS. Pasiūlymas turi būti pateiktas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojantis CVP IS priemonėmis
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9, Panevėžys
Panevėžys
LT-35175
LT
Telefonas: +370 45468765

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2019-06-06
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?