Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams:
Vaida Grigaitienė
Telefonas:
+370 44179271
El. paštas:
vaida.grigaitiene@silute.lt
Faksas:
+370 44151517
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.silute.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6773
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=448762Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=448762&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Teritorijos ir joje esančios Šyšos senvagės, Senvagės g. Šilutėje, sutvarkymo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Teritorijos ir joje esančios Šyšos senvagės, Senvagės g. Šilutėje, sutvarkymo darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45232422
-
Dumblo valymo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šilutė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Teritorijos ir joje esančios Šyšos senvagės, Senvagės g. Šilutėje, sutvarkymo darbai.
Visi planuojami sutvarkymo darbai atliekami pagal UAB „Geomina“ parengtą ir Aplinkos apsaugos departamento prie aplinkos ministerijos suderiną tvarkymo planą . Pagrindiniai darbai:
1. Susikaupusio taršaus dumblo pašalinimas žemsiurbe pumpuojant į geokonteinerius, nusausinant ir išvežant į specializuotas aikšteles tolimesniam valymui;
2. Priekrančių sutvarkymas pašalinant menkavertę augaliją;
3. Iš pietinės priekrantės dalies užteršto variu grunto pašalinimas;
4. Vandens lygio reguliavimo linijos įrengimas;
5. Teritorijos sutvarkymas, pritaikymas rekreacijai.
Visi planuojami sutvarkymo darbai atliekami pagal UAB „Geomina“ parengtą ir Aplinkos apsaugos departamento prie aplinkos ministerijos suderiną tvarkymo planą . Pagrindiniai darbai:
1. Susikaupusio taršaus dumblo pašalinimas žemsiurbe pumpuojant į geokonteinerius, nusausinant ir išvežant į specializuotas aikšteles tolimesniam valymui;
2. Priekrančių sutvarkymas pašalinant menkavertę augaliją;
3. Iš pietinės priekrantės dalies užteršto variu grunto pašalinimas;
4. Vandens lygio reguliavimo linijos įrengimas;
5. Teritorijos sutvarkymas, pritaikymas rekreacijai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pradžia:
2019-04-23
/
Pabaiga:
2019-08-15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Numatyta galimybė darbų atlikimo terminą pratęsti 1 kartą 2 mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Interreg projektas Nr. LLI-373 "Viešųjų miesto teritorijų atkūrimas Šilutėje ir Saldus" (Public urban areas regeneration in Silute and Saldus"
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (S) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, užpildo, pasirašo ir pateikia atskirą EBVPD.
2. Tiekėjas turi turėti teisę verstis veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Reikalavimo atitikčiai pagrįsti pateikiama:
2.1) Tiekėjo įstatų dalis ar Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinis išrašas, ar kiti dokumentai, kuriuose būtų nurodyta tiekėjo vykdoma veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje narėje, kurioje tiekėjas registruotas, ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla išduotų dokumentų, patvirtinančių, kad tiekėjas turi teisę verstis pavojingų atliekų tvarkymo ir statybos veikla, skaitmeninės kopijos.
Fizinis asmuo pateikia verslo liudijimą ar kitą dokumentą, patvirtinantį teisę verstis reikalaujama veikla.
2) Aplinkos apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos išduota Pavojingų atliekų tvarkymo licencija pavojingų atliekų surinkimui, šalinimui ir/ar naudojimui pagal pavojingų atliekų technologinį srautą – kietosios atliekos, kuriose yra pavojingų cheminių medžiagų;
3) Tiekėjas turi būti registruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre (ATVR) ir turėti teisę rinkti, šalinti ir/ar naudoti atliekas kodais 17 05 03 ir 17 05 05.
Duomenys yra tikrinami perkančiosios organizacijos viešai prieinamoje duomenų bazėje.
4) Taršos įregistruoto prevencijos ir kontrolės leidimas ir/ar jo išrašas*, įrodantis teisę šalinti ir/ar naudoti pavojingas atliekas kodais 17 05 03 ir 17 05 05.
5) Jeigu tiekėjas nėra galutinis atliekų tvarkytojas, pateikiama sutarties ar preliminarios sutarties kopija su galutiniu atliekų tvarkytoju, turinčiu teisę atlikti atliekų šalinimą atitinkamiems pavojingų ir kitų atliekų srautams. Jeigu tiekėjas yra galutinis atliekų tvarkytojas – sutarties pateikti nereikia. Pateikiama licencija pavojingų atliekų šalinimui.
Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, užpildo, pasirašo ir pateikia atskirą EBVPD.
2. Tiekėjas turi turėti teisę verstis veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti. Reikalavimo atitikčiai pagrįsti pateikiama:
2.1) Tiekėjo įstatų dalis ar Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinis išrašas, ar kiti dokumentai, kuriuose būtų nurodyta tiekėjo vykdoma veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos profesinių ar veiklos registrų tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje narėje, kurioje tiekėjas registruotas, ar priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla išduotų dokumentų, patvirtinančių, kad tiekėjas turi teisę verstis pavojingų atliekų tvarkymo ir statybos veikla, skaitmeninės kopijos.
Fizinis asmuo pateikia verslo liudijimą ar kitą dokumentą, patvirtinantį teisę verstis reikalaujama veikla.
2) Aplinkos apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos išduota Pavojingų atliekų tvarkymo licencija pavojingų atliekų surinkimui, šalinimui ir/ar naudojimui pagal pavojingų atliekų technologinį srautą – kietosios atliekos, kuriose yra pavojingų cheminių medžiagų;
3) Tiekėjas turi būti registruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre (ATVR) ir turėti teisę rinkti, šalinti ir/ar naudoti atliekas kodais 17 05 03 ir 17 05 05.
Duomenys yra tikrinami perkančiosios organizacijos viešai prieinamoje duomenų bazėje.
4) Taršos įregistruoto prevencijos ir kontrolės leidimas ir/ar jo išrašas*, įrodantis teisę šalinti ir/ar naudoti pavojingas atliekas kodais 17 05 03 ir 17 05 05.
5) Jeigu tiekėjas nėra galutinis atliekų tvarkytojas, pateikiama sutarties ar preliminarios sutarties kopija su galutiniu atliekų tvarkytoju, turinčiu teisę atlikti atliekų šalinimą atitinkamiems pavojingų ir kitų atliekų srautams. Jeigu tiekėjas yra galutinis atliekų tvarkytojas – sutarties pateikti nereikia. Pateikiama licencija pavojingų atliekų šalinimui.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas už pavėluotai atliktus darbus moka Užsakovui 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Delspinigiai išskaičiuojami iš Tiekėjui mokėtinų sumų. Delspinigiai skaičiuojami nepriklausomai nuo pasinaudojimo garantija.
Užsakovas, nesumokėjęs už atliktus darbus pagal Sutartyje nustatytus terminus, Tiekėjui raštiškai pareikalavus, moka Tiekėjui 0,02 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną nuo laiku nesumokėtos sumos.
Užsakovas, nesumokėjęs už atliktus darbus pagal Sutartyje nustatytus terminus, Tiekėjui raštiškai pareikalavus, moka Tiekėjui 0,02 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną nuo laiku nesumokėtos sumos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-04-05
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-04-05
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Šilutės rajono savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų skyriaus 314 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, LT-99133 Šilutė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pasiūlymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Tiekėjo teikiamas pasiūlymas arba pasiūlymo dokumentas, kuriame nurodyta pasiūlymo kaina, gali būti užšifruojamas.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-03-21
VI.7)