CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šiaulių rajono savivaldybės administracija
188726051
Vilniaus g. 263, LT-76377 Šiauliai
Šiauliai
76337
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Ignotienė
Telefonas: +370 41596662
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.siauliuraj.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=484339
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šiaulių rajono Gruzdžių miestelio bendruomeninės ir viešosios infrastruktūros kompleksiškas atnaujinimas (I etapas)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektą sudaro:
Darbo projekto parengimas,
Laikinojo informacinio viešinimo stendo (1 vnt.) įrengimas,
Pėsčiųjų takų įrengimas,
Takų rekonstrukcija skvere,
Vaikų žaidimų aikštelės įrengimas,
Sporto aikštyno įrengimas (su takais),
Automobilių aikštelės įrengimas,
Gatvių dangos atstatymas,
Lietaus nuotekų tinklų įrengimas,
Apšvietimo įrengimas,
Nuolatinio informacinio viešinimo stendo (1 vnt.) įrengimas,
Kontrolinių geodezinių nuotraukų parengimas, statinių ir žemės sklypų kadastrinių matavimų bylų parengimas ir (ar) patikslinimas, ir įregistravimas VĮ „Registrų centras“.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 673554.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
71351810  -  Topografinės paslaugos
71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gruzdžių mstl., Šiaulių r. savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektą sudaro:
Darbo projekto parengimas,
Laikinojo informacinio viešinimo stendo (1 vnt.) įrengimas,
Pėsčiųjų takų įrengimas,
Takų rekonstrukcija skvere,
Vaikų žaidimų aikštelės įrengimas,
Sporto aikštyno įrengimas (su takais),
Automobilių aikštelės įrengimas,
Gatvių dangos atstatymas,
Lietaus nuotekų tinklų įrengimas,
Apšvietimo įrengimas,
Nuolatinio informacinio viešinimo stendo (1 vnt.) įrengimas,
Kontrolinių geodezinių nuotraukų parengimas, statinių ir žemės sklypų kadastrinių matavimų bylų parengimas ir (ar) patikslinimas, ir įregistravimas VĮ „Registrų centras“.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 673554.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2020-10-30
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl nenumatytų, nuo rangovo nepriklausančių aplinkybių, sutartis gali būti pratęsta 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Gruzdžių miestelio bendruomeninės ir viešosios infrastruktūros kompleksiškas atnaujinimas“, Nr. 08.2.1-CPVA-R-908-61-0006.
II.2.14)

Papildoma informacija

2020 m. spalio 30 d. yra su įskaičiuotu 30 d. apmokėjimo laikotarpiu

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas per 5 darbo dienas po pirkimo sutarties sudarymo, viena iš toliau nurodytų formų:
1) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3) užstatu, kuris pervedamas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas eurais, užtikrinimo dydis – 10 procentų nuo Priimtos sutarties sumos be PVM (suapvalintas iki sveiko skaičiaus).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-11-20
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-11-20
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų skyriaus patalpose, Vilniaus g. 263, Šiauliai.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-11-08