Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lazdijų rajono savivaldybės administracija
188714992
Vilniaus g. 1, LT-67106 Lazdijai
Lazdijai
67106
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Visockienė
Telefonas:
+370 31866128
El. paštas:
lina.visockiene@lazdijai.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.lazdijai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6434
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=444484Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=444484&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Bendrojo plano keitimo paslaugų pirkimas įgyvendinant projektą Kraštovaizdžio formavimas Lazdijų rajono savivaldybėje (II etapas)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71240000
-
Architektūros, inžinerijos ir planavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Bendrojo plano keitimo Paslauga perkama įgyvendinant 2014-2020 metų Europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ 05.5.1-APVA-R-019 priemonės „Kraštovaizdžio apsauga“ finansuojamą projektą „Kraštovaizdžio formavimas Lazdijų rajono savivaldybėje“.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71240000
-
Architektūros, inžinerijos ir planavimo paslaugos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Bendrojo plano keitimo Paslauga perkama įgyvendinant 2014-2020 metų Europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ 05.5.1-APVA-R-019 priemonės „Kraštovaizdžio apsauga“ finansuojamą projektą „Kraštovaizdžio formavimas Lazdijų rajono savivaldybėje“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Vieną kartą iki 2 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ 05.5.1-APVA-R-019 priemonės „Kraštovaizdžio apsauga“ finansuojamą projektą „Kraštovaizdžio formavimas Lazdijų rajono savivaldybėje“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD), ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus (pagal tiekėjo pateiktą EBVPD).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu paslaugų teikėjas vienašališkai atsisako Sutarties sąlygų vykdymo, jis sumoka Užsakovui 10 % (dešimt procentų), nuo kainos (su PVM), dydžio baudą ir Užsakovas įgyja teisę vienašališkai nedelsiant nutraukti Sutartį dėl paslaugų teikėjo kaltės.
Užsakovas nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už tinkamai atliktą Paslaugą Sutartyje nustatyta tvarka ir/ar terminais, paslaugų teikėjui pareikalavus moka 0,02 % dydžio delspinigius nuo neapmokėtos Paslaugos kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų teikėjui uždelsus pradėti ir/ar užbaigti Paslaugą ar jos dalį Sutartyje ir/ar Paslaugos teikimo grafike nurodytais terminais, paslaugų teikėjas, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius už visą pradelstą laikotarpį nuo neatliktos Paslaugos kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną pradedant skaičiuoti delspinigius nuo sekančios dienos, kai paslaugų teikėjui pagal Sutartį kyla prievolė pradėti ir/ar užbaigti Paslaugą ar jos dalį.
Užsakovas nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už tinkamai atliktą Paslaugą Sutartyje nustatyta tvarka ir/ar terminais, paslaugų teikėjui pareikalavus moka 0,02 % dydžio delspinigius nuo neapmokėtos Paslaugos kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugų teikėjui uždelsus pradėti ir/ar užbaigti Paslaugą ar jos dalį Sutartyje ir/ar Paslaugos teikimo grafike nurodytais terminais, paslaugų teikėjas, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius už visą pradelstą laikotarpį nuo neatliktos Paslaugos kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną pradedant skaičiuoti delspinigius nuo sekančios dienos, kai paslaugų teikėjui pagal Sutartį kyla prievolė pradėti ir/ar užbaigti Paslaugą ar jos dalį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-03-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-06-12
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-03-12
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Vilniaus g. 1, 208 kab., LT-67106 Lazdijai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja viešojo pirkimo komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
Telefonas:
+370 374909441
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
www.kat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-02-25