CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Zarasų rajono savivaldybės administracija
188753461
Sėlių a. 22
Zarasai
32110
LT
Asmuo ryšiams: Valentina Biveinienė
Telefonas: +370 38531102
Faksas: +370 38537172
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.zarasai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=450453
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

PROJEKTO „VIEŠŲJŲ ERDVIŲ ZARASŲ MIESTO DIDŽIOJOJE SALOJE SUTVARKYMAS“ ĮGYVENDINIMO RANGOS DARBAI
Nuorodos numeris:  428411
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45212100  -  Laisvalaikio objektų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami projekto „Viešųjų erdvių Zarasų miesto Didžiojoje saloje sutvarkymas“ įgyvendinimo rangos darbai.Rangos darbai atliekami vadovaujantis UAB „Panprojektas“ parengtu techniniu projektu Nr. P/01335-00-TP.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45212100  -  Laisvalaikio objektų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Salos g., Zarasai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – projekto „Viešųjų erdvių Zarasų miesto Didžiojoje saloje sutvarkymas“ įgyvendinimo rangos darbai.Rangos darbai atliekami vadovaujantis UAB „Panprojektas“ parengtu techniniu projektu. Darbų apimtys, preliminarūs darbų kiekiai ir savybės nustatytos techniniame projekte Nr. P/01335-00-TP (Konkurso sąlygų 3 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 20
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta vieną kartą 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Viešųjų erdvių Zarasų miesto Didžiojoje saloje sutvarkymas“ Nr. 07.1.1. CPVA-R-905-91-0007 finansuojamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ 07.1.1-CPVA-R-905 priemonę.
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutarties terminas - rekonstravimo darbai turi būti atlikti per 18 mėnesių nuo darbų pradžios. Darbų pradžia laikoma statybvietės perdavimo akto pasirašymo data. Sutartis gali būti pratęsta vieną kartą 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neatitikti tiekėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnyje, atitikti minimalius kvalifikacijos reikalavimus ir su pirkimo dokumentais privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD turi būti užpildytas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir pateikiamas su pasiūlymu. Perkančioji organizacija tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo ir atitiktį minimaliems kvalifikacijos reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (po pasiūlymų eilės nustatymo). Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subteikėjus ar subrangovus (toliau – subrangovas) ar kitus ūkio subjektus (ekspertus ar specialistus, kuriuos pirkimo sutarties sudarymo atveju planuojama įdarbinti tiekėjo įmonėje ir pan.), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1.Užsakovas privalo mokėti Tiekėjui (Rangovui) sumą, patvirtintą Tiekėjo (Rangovo) pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
2. Rangovas privalo pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą Užsakovui ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo. Sutarties užtikrinimo suma - 5 proc. sutarties kainos su PVM.
3.Sutarties terminas - rekonstravimo darbai turi būti atlikti per 18 mėnesių nuo darbų pradžios. Darbų pradžia laikoma statybvietės perdavimo akto pasirašymo data. Sutartis gali būti pratęsta vieną kartą 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-06-27
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-09-27
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-06-27
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Sėlių a. 22, 32110 Zarasai, Zarasų rajono savivaldybės administracijos 223 kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765
Faksas: +370 45468583
Interneto adresas: https://pat.teismas.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2019-06-12