Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
188603091
A. Volano g. 2, LT-01516 Vilnius
Vilnius
01516
LT
Asmuo ryšiams:
Gintaras Vaskela
Telefonas:
+370 52191241
El. paštas:
gintaras.vaskela@smm.lt
Faksas:
+370 52612077
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.smm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5177
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=478881Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=478881&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Komunikacijos kampanijos „Pažangus mokslas – komercializuotas mokslas“ sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79416000
-
Viešųjų ryšių paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Komunikacijos kampanijos sprendžiama problema: mokslo įstaigos nesiorientuoja į komercializuotus MTEP rezultatus. Komunikacijos kampanijos tikslai: Pristatyti slėnių – mokslo ir verslo centrų – galimybes įgyvendinti bendrus mokslo ir verslo projektus; Skatinti mokslo ir studijų institucijų bendradarbiavimą su verslo įmonėmis; Skatinti MTEP rezultatų komercializavimo suvokimą kaip institucijos prestižo ir pajamų šaltinį; Kelti tyrėjo, dirbančio mokslo komercializavimo projektuose, prestižą; Skatinti tyrėjų bendradarbiavimą su verslo įmonėmis; Didinti visuomenės supratimą apie bendros mokslo ir verslo veiklos rezultatų naudą ir apie mokslo pasiekimų pritaikymą kasdieniame gyvenime. Komunikacijos kampanijos tikslinė auditorija – mokslo ir studijų institucijų administracija, tyrėjai, politikai, visuomenė (24 m. ir vyresni asmenys
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 44455.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79416000
-
Viešųjų ryšių paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
A. Volano g. 2, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Komunikacijos kampanijos sprendžiama problema: mokslo įstaigos nesiorientuoja į komercializuotus MTEP rezultatus. Komunikacijos kampanijos tikslai: Pristatyti slėnių – mokslo ir verslo centrų – galimybes įgyvendinti bendrus mokslo ir verslo projektus; Skatinti mokslo ir studijų institucijų bendradarbiavimą su verslo įmonėmis; Skatinti MTEP rezultatų komercializavimo suvokimą kaip institucijos prestižo ir pajamų šaltinį; Kelti tyrėjo, dirbančio mokslo komercializavimo projektuose, prestižą; Skatinti tyrėjų bendradarbiavimą su verslo įmonėmis; Didinti visuomenės supratimą apie bendros mokslo ir verslo veiklos rezultatų naudą ir apie mokslo pasiekimų pritaikymą kasdieniame gyvenime. Komunikacijos kampanijos tikslinė auditorija – mokslo ir studijų institucijų administracija, tyrėjai, politikai, visuomenė (24 m. ir vyresni asmenys
Bendri komunikacijos kampanijos uždaviniai: Kryptingai formuoti palankų tikslinių grupių požiūrį bei susidomėjimą mokslo ir verslo bendradarbiavimo rezultatais, jų teikiama nauda, mokslo ir verslo centrais (slėniais); Skleisti informaciją apie mokslo teikiamas paslaugas Lietuvos ir užsienio verslui ir integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) gerąsias praktikas; Užtikrinti išsamios, objektyvios ir aktualios informacijos apie Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos administruojamas 2014-2020 ES fondų investicijų priemones, skirtas mokslui, prieinamumą ir sklaidą.
Bendri komunikacijos kampanijos uždaviniai: Kryptingai formuoti palankų tikslinių grupių požiūrį bei susidomėjimą mokslo ir verslo bendradarbiavimo rezultatais, jų teikiama nauda, mokslo ir verslo centrais (slėniais); Skleisti informaciją apie mokslo teikiamas paslaugas Lietuvos ir užsienio verslui ir integruotų mokslo, studijų ir verslo centrų (slėnių) gerąsias praktikas; Užtikrinti išsamios, objektyvios ir aktualios informacijos apie Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos administruojamas 2014-2020 ES fondų investicijų priemones, skirtas mokslui, prieinamumą ir sklaidą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 44455.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Nuo ne nuo tiekėjo priklausančių priežasčių sutartis gali būti pratęsta laikotarpiui iki 4 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
12.0.1-CPVA-V-202-01-0004
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindų nebuvimas ir EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nėra
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo tiekėjo pasiūlyme nurodytos bendros sutarties kainos įskaitant PVM. Jei tiekėjas iki sutartyje numatyto termino vėluoja pristatyti prekes, perkančioji organizacija pradės skaičiuoti 0,02 proc. (dviejų šimtųjų) dydžio delspinigius nuo nepristatytų prekių kainos (su PVM) už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 10 proc. (dešimties procentų) bendros sutarties kainos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-10-21
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 1
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-10-21
Vietos laikas:
12:45
Vieta:
A. Volano g. 2, Vilnius, Lietuva
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVPIS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų atstovai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 2625645
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.vat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta pirkimo dokumentuose
VI.5)
Paskelbimo data
2019-10-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?