Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Aukštikalnienė
Telefonas:
+370 45935701
El. paštas:
rasa.aukstikalniene@kupiskis.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=476748Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=476748&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Fotoviltinės jėgainės įrangos ir darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09332000
-
Saulės energijos įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Fotovoltinės jėgainės įranga ir darbai pagal pateikiamą techninę specifikaciją. Bendra saulės jėgainės įrengtoji galia 20 kW (galima paklaida: - 0.3 kW). Balastinė sistema sutapdintam stogui. Turi būti įrengtas duomenų perdavimas naudojant internetinę prieigą, privalomas domenų detalizavimas: 1. Suminė pagaminta elektros energija; 2. Įtampos ir srovės kokybiniai rodikliai; 3. Momentinė generuojama galia; 4. Pagamintos elektros energijos kiekis pagal pasirinktą laikotarpį. Su galimybe užsakovui stebėti SE darbą (momentinius ir istorinius duomenis), kitus jėgainės parametrus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
P. Mažylio g. 16, Kupiškis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Fotovoltinės jėgainės įranga ir darbai pagal pateikiamą techninę specifikaciją. Bendra saulės jėgainės įrengtoji galia 20 kW (galima paklaida: - 0.3 kW). Balastinė sistema sutapdintam stogui. Turi būti įrengtas duomenų perdavimas naudojant internetinę prieigą, privalomas domenų detalizavimas: 1. Suminė pagaminta elektros energija; 2. Įtampos ir srovės kokybiniai rodikliai; 3. Momentinė generuojama galia; 4. Pagamintos elektros energijos kiekis pagal pasirinktą laikotarpį. Su galimybe užsakovui stebėti SE darbą (momentinius ir istorinius duomenis), kitus jėgainės parametrus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1 kartą 1 mėnesio laikotarpiui dėl nenumatytų aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Rangovo (trečiųjų šalių neveikimas arba netinkamas veikimas, Techninėje specifikacijoje nurodytų darbų pakeitimai, išskirtinai nepalankios gamtinės sąlygos ir pan.).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
KKS-P-70(2018/1.2.1./1)
II.2.14)
Papildoma informacija
Vadovaudamasi Kupiškio vaikų lopšelio-darželio „Obelėlė“ 2019 m. gegužės 20 d. įgaliojimu Nr. S-26, Kupiškio rajono savivaldybės administracija numato vykdyti pirkimo procedūras (iki sutarties su laimėtoju pasirašymo) Fotovoltinės jėgainės įrangai ir darbams pirkti. Įrangą ir darbus įsigis Kupiškio vaikų lopšelis-darželis "Obelėlė".
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis.
Perkančiajai organizacijai patikrinus pasiūlymus, atliktus EBVPD patikrinimo procedūrą ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo prašys dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Perkančiajai organizacijai patikrinus pasiūlymus, atliktus EBVPD patikrinimo procedūrą ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo prašys dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (bauda). Tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, Perkančioji organizacija už kiekvieną termino praleidimo dieną skaičiuoja 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties vertės. Tiekėjas atlygina Perkančiosios organizacijos dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia delspinigiai. Tiekėjas moka Perkančiajai organizacijai 10 proc. Sutarties kainos su PVM dydžio baudą ir atlygina visus Perkančiosios organizacijos patirtus nuostolius, Tiekėjui nevykdant arba netinkamai vykdant Sutartį. Tiekėjas, nepagrįstai nutraukęs Sutartį, moka Perkančiajai organizacijai 10 proc. nuo Sutarties vertės su PVM baudą ir atlygina tiesioginius nuostolius, susijusius su Sutarties nutraukimu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-09-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-12-26
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-09-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kupiškio rajono savivaldybė, Vytauto g. 2, Kupiškis, Viešųjų pirkimų ir strateginio planavimo skyriaus 220 kab. (2 aukštas)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Tiekėjui tinkamai įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus sąskaitas pateikti naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9, Panevėžys
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://panevezioapygardosteismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2019-09-11
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?