CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams: Lina Dulinskienė
Telefonas: +370 46392664
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=481344
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šilumos apskaitos prietaisų ir vandens apskaitos prietaisų rodmenų nuskaitymo ir perdavimo į duomenų bazę įrangos įrengimo ir eksploatacijos paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

32581000  -  Duomenų perdavimo įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šilumos vartotojų šilumos apskaitos prietaisų ir vandens apskaitos prietaisų prieš karšto vandens pašildytuvus rodmenų nuskaitymo ir perdavimo į AB „Klaipėdos energija“ duomenų bazę įrangos įrengimo ir eksploatacijos paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

32581000  -  Duomenų perdavimo įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėdos miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šilumos vartotojų šilumos apskaitos prietaisų ir vandens apskaitos prietaisų prieš karšto vandens pašildytuvus rodmenų nuskaitymo ir perdavimo į AB „Klaipėdos energija“ duomenų bazę įrangos įrengimo ir eksploatacijos paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti privalomus pašalinimo pagrindų reikalavimus nustatytus Viešųjų pirkimų įstatyme. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, Subrangovų ar kitų pasitelkiamų ūkio subjektų pašalinti iš pirkimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nekeliami reikalavimai
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas už tinkamai suteiktas Paslaugas atsiskaito kiekvieną mėnesį pagal Paslaugų teikėjo pateiktas PVM sąskaitas – faktūras ir nurodytus Paslaugų priėmimo - perdavimo aktus per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas laiku neapmokėjęs už pateiktas paslaugas, Paslaugos teikėjui raštiškai pareikalavus, moka Paslaugos teikėjui 0,05 procento delspinigius už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną nuo neapmokėtos sumos.
Paslaugos teikėjui nepašalinus nesudėtingų gedimų, atsiradusių dėl teikėjo kaltės, per Užsakovo įspėjimo raštu nurodytą terminą, Paslaugos teikėjas Užsakovui sumoka 0,05 procento delspinigius nuo vieno ŠAP taško mėnesinio įkainio sumos už kiekvieną dieną.
Paslaugų teikėjas privalo per 7 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą. Tai turi būti sutartinių įsipareigojimų atlikimo besąlyginė garantija, išduota banko ar draudimo kompanijos. Sutarties įvykdymo garantijos dydis – ne mažesnis kaip 20.000 EUR.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-10-29
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-10-29
Vietos laikas:  12:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-10-14

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?