Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Lietuvos geležinkeliai"
110053842
Mindaugo g. 12
Vilnius
03603
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Čekanauskienė
Telefonas:
+370 65328408
El. paštas:
egle.cekanauskiene@litrail.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.litrail.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4670
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=466790Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=466790&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Geležinkelio paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Skirtingų lygių geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtos Kyviškės-Valčiūnai (18+419 km) pervažoje viaduko statyba
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45221110
-
Tiltų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Atlikti skirtingų lygių geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtos projektavimo, numatomo Kyviškės – Valčiūnai 18+419 km pervažoje viaduko statybos techninio ir darbo projektų arba techninio darbo projekto parengimą, atlikti statinio statybos darbus.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71322000
-
Civilinės inžinerijos statinių statybos inžinerinio projektavimo paslaugos
71355000
-
Tyrinėjimo paslaugos
71313400
-
Poveikio aplinkai vertinimas (statyboms)
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Projekto parengimas ir suderinimas. Statybą leidžiančio dokumento gavimas;
2. Poveikio aplinkai vertinimo procedūrų, įvertinant planuojamos veiklos galimą neigiamą įtaką visuomenės sveikatai ir esamai teritorijai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, atlikimas, atrankos išvada (jeigu privaloma);
3. Rangos darbai.
2. Poveikio aplinkai vertinimo procedūrų, įvertinant planuojamos veiklos galimą neigiamą įtaką visuomenės sveikatai ir esamai teritorijai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, atlikimas, atrankos išvada (jeigu privaloma);
3. Rangos darbai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
940
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Maksimali Baigimo laiko pratęsimų apimtis pagal Sutartį sudaro 455 dienas (Maksimali Baigimo laiko pratęsimų apimtis pagal Sutarties 8.4 p. – 90 dienų, poveikio aplinkai vertinimo procedūrų, įvertinant planuojamos veiklos galimą neigiamą įtaką visuomenės sveikatai ir esamai teritorijai pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, atlikimas, atrankos išvados parengimui (jeigu taikoma) – 365 dienos).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Numatoma finansuoti pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 6 prioriteto „Darnaus transporto ir pagrindinių tinklų infrastruktūros plėtra“ 06.2.1-TID-V-508 priemonės „Vieno lygio eismo sankirtų eliminavimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų tiekėjo kvalifikaciją įrodančių dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją. Detali nurodytų dokumentų pateikimo tvarka nustatyta Bendrųjų sąlygų 7 skyriuje.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Rangovas, kad užtikrintų tinkamą Sutarties įvykdymą, savo sąskaita per 28 (dvidešimt aštuonias) dienas po Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Užsakovui Sutarties sąlygas atitinkantį bendrą visoms Grupėms Atlikimo užtikrinimą (Sutarties įvykdymo užtikrinimą), kurio dydis –10 (dešimt) proc. Sutarties kainos be PVM, apvalinant šią sumą vieno euro tikslumu į didesnę pusę.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Sutartis numatoma finansuoti iš ES Sanglaudos Fondo lėšų, naudojant sąskaitų apmokėjimo
būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos
finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d.
apmokėjimo terminai. Todėl numatoma, kad Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą,
patvirtintą Rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt)
dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
Detali atsiskaitymų tvarka nurodyta Sutarties 14.7 p.
būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos
finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d.
apmokėjimo terminai. Todėl numatoma, kad Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą,
patvirtintą Rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt)
dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
Detali atsiskaitymų tvarka nurodyta Sutarties 14.7 p.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-09-30
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-09-30
Vietos laikas:
13:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-08-26