CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Marijampolės savivaldybės administracija
188769113
J. Basanavičiaus a. 1
Marijampolė
68307
LT
Asmuo ryšiams: Gintarė Vasiliauskienė
Telefonas: +370 34390042
Faksas: +370 34390022
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.marijampole.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=440041
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Projekto „Marijampolės vaikų lopšelio - darželio „Rasa“ modernizavimas“ baldų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39100000  -  Baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projekto „Marijampolės vaikų lopšelio - darželio „Rasa“ modernizavimas“ baldai, jų pristatymas ir surinkimas/sumontavimas vietoje. Orientacinės baldų grupės ir baldų kiekiai: Darbuotojų persirengimo spinta -3 vnt.; Rankšluostinės integruotos darželio grupei – 2 vnt.; Rankšluostinės integruotos lopšelio grupei – 1 vnt. Persirengimo spintelės su suoliuku integruotos (po spintelės apačia suolelis) – 11 vnt. Lopšelio grupės lauko žaislų spinta – 1 vnt. Integruojamos virtuvėlės spintelės (Pakabinamos spintelės - 4 vnt. Pastatomos spintelės. – 2 vnt.) – 3 kompl. Nišų siena su angomis į lopšelio grupę – 2 vnt., Nišų siena su angomis į darželio grupę – 1 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39100000  -  Baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Rasos g. 21, Marijampolė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Projekto „Marijampolės vaikų lopšelio - darželio „Rasa“ modernizavimas“ baldai, jų pristatymas ir surinkimas/sumontavimas vietoje. Orientacinės baldų grupės ir baldų kiekiai: Darbuotojų persirengimo spinta -3 vnt.; Rankšluostinės integruotos darželio grupei – 2 vnt.; Rankšluostinės integruotos lopšelio grupei – 1 vnt. Persirengimo spintelės su suoliuku integruotos (po spintelės apačia suolelis) – 11 vnt. Lopšelio grupės lauko žaislų spinta – 1 vnt. Integruojamos virtuvėlės spintelės (Pakabinamos spintelės - 4 vnt. Pastatomos spintelės. – 2 vnt.) – 3 kompl. Nišų siena su angomis į lopšelio grupę – 2 vnt., Nišų siena su angomis į darželio grupę – 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta, bet ne ilgiau kaip vieną kartą 60 (šešiadešimt) dienų.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas "Marijampolės vaikų lopšelio-darželio "Rasa" modernizavimas" Nr. 09.1.3-CPVA-R-705-41-0003
II.2.14)

Papildoma informacija

II.2.7) punkte nurodytą terminą sudaro: 4 mėn. prekių pristatymo terminas ir 60 d. atsiskaitymo terminas

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos Pirkėjui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 4000,00 Eur. (keturi tūkstančiai eurų).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-02-15
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-05-15
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-02-15
Vietos laikas:  9:45
Vieta:  
Marijampolės savivaldybės administracija, J. Basanavičiaus a. 1, Marijampolė, 209 kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 374909441
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2019-01-31
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?