Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Marijampolės savivaldybės administracija
188769113
J. Basanavičiaus a. 1
Marijampolė
68307
LT
Asmuo ryšiams:
Gintarė Vasiliauskienė
Telefonas:
+370 34390042
El. paštas:
gintare.vasiliauskiene@marijampole.lt
Faksas:
+370 34390022
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.marijampole.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5577
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=440041Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=440041&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Projekto „Marijampolės vaikų lopšelio - darželio „Rasa“ modernizavimas“ baldų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projekto „Marijampolės vaikų lopšelio - darželio „Rasa“ modernizavimas“ baldai, jų pristatymas ir surinkimas/sumontavimas vietoje. Orientacinės baldų grupės ir baldų kiekiai: Darbuotojų persirengimo spinta -3 vnt.; Rankšluostinės integruotos darželio grupei – 2 vnt.; Rankšluostinės integruotos lopšelio grupei – 1 vnt. Persirengimo spintelės su suoliuku integruotos (po spintelės apačia suolelis) – 11 vnt. Lopšelio grupės lauko žaislų spinta – 1 vnt. Integruojamos virtuvėlės spintelės (Pakabinamos spintelės - 4 vnt. Pastatomos spintelės. – 2 vnt.) – 3 kompl. Nišų siena su angomis į lopšelio grupę – 2 vnt., Nišų siena su angomis į darželio grupę – 1 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Rasos g. 21, Marijampolė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Projekto „Marijampolės vaikų lopšelio - darželio „Rasa“ modernizavimas“ baldai, jų pristatymas ir surinkimas/sumontavimas vietoje. Orientacinės baldų grupės ir baldų kiekiai: Darbuotojų persirengimo spinta -3 vnt.; Rankšluostinės integruotos darželio grupei – 2 vnt.; Rankšluostinės integruotos lopšelio grupei – 1 vnt. Persirengimo spintelės su suoliuku integruotos (po spintelės apačia suolelis) – 11 vnt. Lopšelio grupės lauko žaislų spinta – 1 vnt. Integruojamos virtuvėlės spintelės (Pakabinamos spintelės - 4 vnt. Pastatomos spintelės. – 2 vnt.) – 3 kompl. Nišų siena su angomis į lopšelio grupę – 2 vnt., Nišų siena su angomis į darželio grupę – 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta, bet ne ilgiau kaip vieną kartą 60 (šešiadešimt) dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Marijampolės vaikų lopšelio-darželio "Rasa" modernizavimas" Nr. 09.1.3-CPVA-R-705-41-0003
II.2.14)
Papildoma informacija
II.2.7) punkte nurodytą terminą sudaro: 4 mėn. prekių pristatymo terminas ir 60 d. atsiskaitymo terminas
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos Pirkėjui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 4000,00 Eur. (keturi tūkstančiai eurų).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-02-15
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-05-15
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-02-15
Vietos laikas:
9:45
Vieta:
Marijampolės savivaldybės administracija, J. Basanavičiaus a. 1, Marijampolė, 209 kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 374909441
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2019-01-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?