Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šiaulių greitosios medicinos pagalbos stotis
145370763
Vytauto g. 101, LT-77156 Šiauliai
Šiauliai
LT-77156
LT
Asmuo ryšiams:
Stanislava Tamulienė
Telefonas:
+370 41598129
El. paštas:
sgmps.vpirkimai@gmail.com
Faksas:
+370 41598431
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://www.siauliugreitoji.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7226
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=482001Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=482001&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
DPV aparatai 2019
Nuorodos numeris:
DPV aparatai 2019
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33157800
-
Deguonies pateikimo įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Transportinis dirbtinės plaučių ventiliacijos aparatas (4 vnt)
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 35000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33157800
-
Deguonies pateikimo įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vytauto g. 101, 77156 Šiauliai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Transportinis dirbtinės plaučių ventiliacijos aparatas (4 vnt)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
-
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Su Tiekėju atsiskaitoma per 30 dienų nuo prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros arba PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos. Vykdant pirkimo sutartį sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos "E.sąskaita" priemonėmis.
2. Jei Tiekėjas nepristato prekių Sutartyje nustatytu terminu, Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,06% nuo laiku nepristatytų Prekių bendros kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei Tiekėjas atsisako pristatyti Prekes (jų dalį) arba pašalinti Prekių trūkumus, Pirkėjas taiko 20% dydžio baudą nuo nepristatytų ar nuo pristatytų trūkumų turinčių Prekių bendros kainos.
2. Jei Tiekėjas nepristato prekių Sutartyje nustatytu terminu, Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,06% nuo laiku nepristatytų Prekių bendros kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei Tiekėjas atsisako pristatyti Prekes (jų dalį) arba pašalinti Prekių trūkumus, Pirkėjas taiko 20% dydžio baudą nuo nepristatytų ar nuo pristatytų trūkumų turinčių Prekių bendros kainos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-10-31
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2020-01-31
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-10-31
Vietos laikas:
11:45
Vieta:
Vytauto g. 101, 77156 Šiauliai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.3)
Papildoma informacija
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83, 76299 Šiauliai
Šiauliai
76299
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-10-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?