Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus rajono savivaldybės administracija
188708224
Rinktinės g. 50
Vilnius
09318
LT
Asmuo ryšiams:
Anton Žakevič
Telefonas:
+370 52754206
El. paštas:
anton.zakevic@vrsa.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vrsa.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1764
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=458240Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=458240&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Vilniaus rajono savivaldybės erdvinių duomenų rinkinio (SEDR) tvarkymo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71351810
-
Topografinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Vilniaus rajono savivaldybės erdvinių duomenų rinkinio (SEDR) tvarkymo paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 109090.91
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71351810
-
Topografinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos topografinių ir inžinerinių tinklų planų erdvinių duomenų tvarkymo paslaugos apima:
1. SEDR perkėlimą iš esamos saugyklos ir saugojimą paslaugos teikėjo techninėje įrangoje sutarties galiojimo laikotarpį ir 1 mėn. jai pasibaigus;
2. suderintų inžinerinių tinklų planų (geodezinių – kontrolinių nuotraukų) ir topografinių planų (toliau – Planų) skaitmeninių duomenų rinkinio tvarkymą pagal SEDR specifikaciją, integravimą ir atnaujinimą vadovaujantis SEDR apraše patvirtintomis taisyklėmis ir jų galimais pakeitimais;
3. periodišką (periodiškumas suderinamas su perkančiąja organizacija, jeigu teisės aktai nenumato kitaip) atnaujinto SEDR teikimą Lietuvos erdvinės informacijos portalo (toliau – LEII) tvarkytojui suderintais kompiuterinio tinklo adresais FTP standartu.
1. SEDR perkėlimą iš esamos saugyklos ir saugojimą paslaugos teikėjo techninėje įrangoje sutarties galiojimo laikotarpį ir 1 mėn. jai pasibaigus;
2. suderintų inžinerinių tinklų planų (geodezinių – kontrolinių nuotraukų) ir topografinių planų (toliau – Planų) skaitmeninių duomenų rinkinio tvarkymą pagal SEDR specifikaciją, integravimą ir atnaujinimą vadovaujantis SEDR apraše patvirtintomis taisyklėmis ir jų galimais pakeitimais;
3. periodišką (periodiškumas suderinamas su perkančiąja organizacija, jeigu teisės aktai nenumato kitaip) atnaujinto SEDR teikimą Lietuvos erdvinės informacijos portalo (toliau – LEII) tvarkytojui suderintais kompiuterinio tinklo adresais FTP standartu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 109090.91
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko garantija (garantija turi būti besąlygiška ir neatšaukiama, neperleistina ir neįkeistina, atitinkančia Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus) arba užstatu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 2000 Eur (du tūkstančiai eurų).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-06-26
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-06-26
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Vilniaus rajono savivaldybės administracijoje, Rinktinės g. 50, LT-09318 Vilnius, 210 kabinete
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-05-17
VI.7)