CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Rokiškio rajono savivaldybės administracija
188772248
Respublikos g. 94
Rokiškis
42136
LT
Asmuo ryšiams: Justina Balaišienė
Telefonas: +370 45871429
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.rokiskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=470895
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Bešeimininkių atliekų surinkimo, transportavimo, perdirbimo, kitokio naudojimo ar šalinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90510000  -  Atliekų šalinimo ir apdorojimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos bešeimininkių atliekų surinkimo, transportavimo, perdirbimo, kitokio naudojimo ar šalinimo paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90510000  -  Atliekų šalinimo ir apdorojimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Rokiškio rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Rokiškio rajono teritorijoje susidariusių bešeimininkių atliekų, kurių turėtojo nustatyti neįmanoma arba kuris nebeegzistuoja, pašalinimui būtinos atlikti paslaugos:
1. Mišrios komunalinės atliekos (20 03 01) – preliminarus kiekis metams 40 t.
2. Mišrios statybinės ir griovimo atliekos (17 09 04) – preliminarus kiekis metams 15 t.
3. Statybinės atliekos turinčios asbesto (17 06 05*) – preliminarus kiekis metams 15 t.
4. Naudotos padangos (16 01 03) – preliminarus kiekis metams 30 t.
5. Didžiosios atliekos (20 03 07) – preliminarus kiekis metams 60 t.
6. Nebenaudojamos elektros ir elektroninės įrangos atliekos (20 01 23*, 20 01 35 01*, 20 01 35 02*, 20 01 35 03*, 20 01 35 04*, 20 01 35 05*, 20 01 35 06*, 20 01 36 01, 20 01 36 02, 20 01 36 03, 20 01 36 04, 20 01 36 05, 20 01 36 06) – preliminarus kiekis metams 3 t.
7. Kitos pavojingos atliekos (pvz. gyvsidabrio turinčios atliekos, dienos šviesos lempos ir t.t. (06 04 04, 20 01 21 01* ir t.t.) – preliminarus kiekis metams 1 t.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
2 kartus po 12 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas, nesuteikęs paslaugų Sutartyje numatytu laiku ir neįgijęs teisės į terminų pratęsimą, įsipareigoja sumokėti Užsakovui 0,03 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo nesuteiktų paslaugų kainos ir atlyginti Užsakovui dėl to patirtus nuostolius, kurių nepadengia minėtos netesybos.
Tiekėjui už faktiškai suteiktas paslaugas sumokama per 30 kalendorinių dienų, pasirašius paslaugų priėmimo-perdavimo aktus ir gavus sąskaitas faktūras. PVM sąskaitos faktūros pateikiamos naudojantis elektronine paslauga „E. sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-08-13
Vietos laikas:  09:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-08-13
Vietos laikas:  10:15
Vieta:  
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos 414 kab., Respublikos g. 94, 42136 Rokiškis

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-07-30

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?