CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Informacinių technologijų tarnyba prie Krašto apsaugos ministerijos
191823126
Šilo g. 5A, LT-10322 VILNIUS
Vilnius
10322
LT
Asmuo ryšiams: Rūta Kuchalskienė
Telefonas: +370 52735759
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kam.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=457372
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Gynyba

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Buitinių oro kondicionierių techninio aptarnavimo bei remonto paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50700000  -  Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos buitinių oro kondicionierių techninio aptarnavimo bei remonto paslaugos. Techninio aptarnavimo metu reikės išvalyti (išplauti) oro filtrus, išvalyti elektros ir mechaninius komponentus, patikrinti elektros instaliaciją bei elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, patikrinti kondicionieriaus valdymo funkcijas bei atlikti kitas, dokumentuose numatytas paslaugas.
Kondicionieriui sugedus bus atliekamos remonto paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Buitinių oro kondicionierių techninio aptarnavimo bei remonto paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1 pirkimo dalis. Vilniaus regionas
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50700000  -  Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Aptarnavimo metu Teikėjas privalo atlikti šiuos darbus:
1. Vidaus įrenginyje:
1.1. išvalyti (išplauti) oro filtrą;
1.2. išvalyti elektros ir mechaninius komponentus, patikrinti elektros instaliaciją bei elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, priveržti atsileidusius varžtus;
1.3. patikrinti ir išvalyti kondensato drenažo sistemą;
1.4. pakeisti distancinio pulto elementus;
1.5. patikrinti kondicionieriaus valdymo funkcijas.
2. Išorės įrenginyje:
2.1. išvalyti ir išplauti šilumokaitį;
2.2. išvalyti elektros ir mechaninius komponentus;
2.3. patikrinti elektros instaliaciją, elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, priveržti atsileidusius varžtus;
2.4. patikrinti sistemos hermetiškumą ir darbinį spaudimą. Nustačius, kad sistemoje nepakankamas kiekis šaltnešio, sistemą papildyti nustatyto tipo šaltnešiu.
3. Atlikti kitus būtinus darbus, pagal kondicionieriaus gamintojo rekomendacijas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta tokiomis pačiomis Sutarties sąlygomis du kartus, kiekvieną kartą Sutarties galiojimą pratęsiant 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui. Apie Sutarties pratęsimą šalys viena kitą informuoja prieš 30 dienų iki Sutarties galiojimo pasibaigimo dienos. Sutarties pratęsimas įforminamas raštu šalims pasirašius susitarimą, kuris tampa neatskiriama Sutarties dalimi.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Buitinių oro kondicionierių techninio aptarnavimo bei remonto paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2 pirkimo dalis. Kauno regionas
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50700000  -  Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Aptarnavimo metu Teikėjas privalo atlikti šiuos darbus:
1. Vidaus įrenginyje:
1.1. išvalyti (išplauti) oro filtrą;
1.2. išvalyti elektros ir mechaninius komponentus, patikrinti elektros instaliaciją bei elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, priveržti atsileidusius varžtus;
1.3. patikrinti ir išvalyti kondensato drenažo sistemą;
1.4. pakeisti distancinio pulto elementus;
1.5. patikrinti kondicionieriaus valdymo funkcijas.
2. Išorės įrenginyje:
2.1. išvalyti ir išplauti šilumokaitį;
2.2. išvalyti elektros ir mechaninius komponentus;
2.3. patikrinti elektros instaliaciją, elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, priveržti atsileidusius varžtus;
2.4. patikrinti sistemos hermetiškumą ir darbinį spaudimą. Nustačius, kad sistemoje nepakankamas kiekis šaltnešio, sistemą papildyti nustatyto tipo šaltnešiu.
3. Atlikti kitus būtinus darbus, pagal kondicionieriaus gamintojo rekomendacijas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta tokiomis pačiomis Sutarties sąlygomis du kartus, kiekvieną kartą Sutarties galiojimą pratęsiant 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui. Apie Sutarties pratęsimą šalys viena kitą informuoja prieš 30 dienų iki Sutarties galiojimo pasibaigimo dienos. Sutarties pratęsimas įforminamas raštu šalims pasirašius susitarimą, kuris tampa neatskiriama Sutarties dalimi.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Buitinių oro kondicionierių techninio aptarnavimo bei remonto paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  3 pirkimo dalis. Klaipėdos regionas
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50700000  -  Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėdos apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Aptarnavimo metu Teikėjas privalo atlikti šiuos darbus:
1. Vidaus įrenginyje:
1.1. išvalyti (išplauti) oro filtrą;
1.2. išvalyti elektros ir mechaninius komponentus, patikrinti elektros instaliaciją bei elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, priveržti atsileidusius varžtus;
1.3. patikrinti ir išvalyti kondensato drenažo sistemą;
1.4. pakeisti distancinio pulto elementus;
1.5. patikrinti kondicionieriaus valdymo funkcijas.
2. Išorės įrenginyje:
2.1. išvalyti ir išplauti šilumokaitį;
2.2. išvalyti elektros ir mechaninius komponentus;
2.3. patikrinti elektros instaliaciją, elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, priveržti atsileidusius varžtus;
2.4. patikrinti sistemos hermetiškumą ir darbinį spaudimą. Nustačius, kad sistemoje nepakankamas kiekis šaltnešio, sistemą papildyti nustatyto tipo šaltnešiu.
3. Atlikti kitus būtinus darbus, pagal kondicionieriaus gamintojo rekomendacijas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta tokiomis pačiomis Sutarties sąlygomis du kartus, kiekvieną kartą Sutarties galiojimą pratęsiant 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui. Apie Sutarties pratęsimą šalys viena kitą informuoja prieš 30 dienų iki Sutarties galiojimo pasibaigimo dienos. Sutarties pratęsimas įforminamas raštu šalims pasirašius susitarimą, kuris tampa neatskiriama Sutarties dalimi.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Buitinių oro kondicionierių techninio aptarnavimo bei remonto paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  4 pirkimo dalis. Šiaulių regionas
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50700000  -  Remonto ir priežiūros paslaugos, susijusios su pastatais
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šiaulių apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Aptarnavimo metu Teikėjas privalo atlikti šiuos darbus:
1. Vidaus įrenginyje:
1.1. išvalyti (išplauti) oro filtrą;
1.2. išvalyti elektros ir mechaninius komponentus, patikrinti elektros instaliaciją bei elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, priveržti atsileidusius varžtus;
1.3. patikrinti ir išvalyti kondensato drenažo sistemą;
1.4. pakeisti distancinio pulto elementus;
1.5. patikrinti kondicionieriaus valdymo funkcijas.
2. Išorės įrenginyje:
2.1. išvalyti ir išplauti šilumokaitį;
2.2. išvalyti elektros ir mechaninius komponentus;
2.3. patikrinti elektros instaliaciją, elektrinių ir mechaninių komponentų tvirtinimą, priveržti atsileidusius varžtus;
2.4. patikrinti sistemos hermetiškumą ir darbinį spaudimą. Nustačius, kad sistemoje nepakankamas kiekis šaltnešio, sistemą papildyti nustatyto tipo šaltnešiu.
3. Atlikti kitus būtinus darbus, pagal kondicionieriaus gamintojo rekomendacijas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta tokiomis pačiomis Sutarties sąlygomis du kartus, kiekvieną kartą Sutarties galiojimą pratęsiant 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui. Apie Sutarties pratęsimą šalys viena kitą informuoja prieš 30 dienų iki Sutarties galiojimo pasibaigimo dienos. Sutarties pratęsimas įforminamas raštu šalims pasirašius susitarimą, kuris tampa neatskiriama Sutarties dalimi.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Dalyvis turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 45 str. nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos komisijos sukurta elektronine forma.
2. Dalyvis turi įrodyti, kad turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Lietuvos Respublikoje registruotas teikėjas pateikia: Valstybės įmonės Registrų centro išduotą Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopiją (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar kitus dokumentus, patvirtinančius teikėjo teisę verstis su pirkimo objektu susijusia veikla arba atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažymos, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje teikėjas registruotas) išduotas dokumentas (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija) ar priesaikos deklaraciją, liudijančią teikėjo teisę verstis atitinkama veikla.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Nutraukus Sutartį dėl Sutarties bendrojoje dalyje 9.2.1, 9.2.2, 9.2.3, 9.2.4, 9.2.5, 9.2.6, (9.2.7 (jeigu pagal sutarties sąlygas numatytas avanso mokėjimas)) 9.3 punktuose ar kitų Sutarties specialiojoje dalyje išvardintų priežasčių, Teikėjas per 14 (keturiolika) dienų (skaičiuojant nuo Sutarties nutraukimo dienos) turi sumokėti Pirkėjui ne mažiau kaip 7 (septynių) % sutarties kainos be PVM (arba bendros pasiūlymo kainos) (konkretus procentinis dydis arba konkreti fiksuota suma nurodoma Sutarties specialioje dalyje) arba Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių, bet ne daugiau kaip visų pagal šią Sutartį neįvykdytų įsipareigojimų kainos be PVM. Šalių iš anksto sutartų minimalių nuostolių sumokėjimas neatleidžia Teikėjo nuo pareigos atlyginti visus Pirkėjo patirtus nuostolius, Teikėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-06-19
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-09-20
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-06-19
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Informacinių technologijų tarnyba prie Krašto apsaugos ministerijos
Šilo g. 5A, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
Jei pasiūlymą pasirašo ne įmonės vadovas, jam turi būti išduotas įgaliojimas. Įgaliojimas turi būti pateiktas su pasiūlymu.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-05-13

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?