Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
188605295
Gedimino pr. 53
Vilnius
01109
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Putiatinienė
Telefonas:
+370 52396121
El. paštas:
jurate.putiatiniene@lrs.lt
Faksas:
+370 52396971
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.lrs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7035
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=491200Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=491200&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
HPE tarnybinių stočių, HPE SAN saugyklų, HPE komutatorių ir kitos infrastruktūros techninės priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50312600
-
Informacijos technologijos įrangos priežiūra ir remontas
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos paslaugos – perkančiosios organizacijos turimos Hewlett Packard Enterprise (HPE) įrangos, nurodytos techninėse specifikacijose – kainų lentelėse, techninės priežiūros (palaikymo)paslaugos; paslaugos turi apimti gedimų ir veiklos sutrikimų šalinimą netaikant ir 1-ai pirkimo objekto daliai - gamintojo programinės įrangos atnaujinimų teikimą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Posėdžių salės serverių, SAN komutatorių ir SAN saugyklos gamintojo techninio palaikymo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50312600
-
Informacijos technologijos įrangos priežiūra ir remontas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gedimino pr. 53, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos paslaugos – perkančiosios organizacijos turimo Hewlett Packard Enterprise (HPE) įrangos (13 vnt. serverių, duomenų saugyklų), techninės priežiūros paslaugos; paslaugos turi apimti gedimų ir veiklos sutrikimų šalinimą netaikant papildomo apmokėjimo ir gamintojo programinės įrangos atnaujinimų teikimą netaikant papildomo apmokėjimo. Paslaugos turi būti teikiamos nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos, bet ne anksčiau kaip nuo 2020 m. sausio 1 d. Paslaugos teikiamos iki 2020 m. gruodžio 31 d.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
e.Seimo ir Teisės aktų registro (TAR) infrastruktūros techninės priežiūros paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50312600
-
Informacijos technologijos įrangos priežiūra ir remontas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gedimino pr. 53, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos paslaugos – perkančiosios organizacijos turimo Hewlett Packard Enterprise (HPE) įrangos (13 vnt. serverių, duomenų saugyklų), techninės priežiūros paslaugos; paslaugos turi apimti gedimų ir veiklos sutrikimų šalinimą netaikant papildomo apmokėjimo. Paslaugos turi būti teikiamos nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos, bet ne anksčiau kaip nuo 2020 m. sausio 1 d. Paslaugos teikiamos iki 2020 m. gruodžio 31 d.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo dokumentuose. Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, pasiūlymą pateikęs dalyvis, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jeigu pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pasiūlymais remiasi tiekėjas, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugos turi būti teikiamos nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos, bet ne anksčiau kaip nuo 2020 m. sausio 1 d. Paslaugos teikiamos iki 2020 m. gruodžio 31 d. Delspinigiai - 0,02 % dydžio nuo neatliktų Paslaugų vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Tiekėjui neištaisius (nepašalinus) įrangos veiklos sutrikimų per konkurso sąlygose nurodytą terminą, jis privalo sumokėti perkančiajai organizacijai 150,00 eurų delspinigius už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną. Sutarties nevykdymo ar netinkamo įvykdymo bauda – 10 % nuo pradinės sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-12-30
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-12-30
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Seimo Europos informacijos biure (Seimo III rūmai, 130 kab.), adresu: Gedimino pr. 53, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ir jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-12-13