CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
188605295
Gedimino pr. 53
Vilnius
01109
LT
Asmuo ryšiams: Jūratė Putiatinienė
Telefonas: +370 52396121
Faksas: +370 52396971
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lrs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=491200
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

HPE tarnybinių stočių, HPE SAN saugyklų, HPE komutatorių ir kitos infrastruktūros techninės priežiūros paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50312600  -  Informacijos technologijos įrangos priežiūra ir remontas
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos paslaugos – perkančiosios organizacijos turimos Hewlett Packard Enterprise (HPE) įrangos, nurodytos techninėse specifikacijose – kainų lentelėse, techninės priežiūros (palaikymo)paslaugos; paslaugos turi apimti gedimų ir veiklos sutrikimų šalinimą netaikant ir 1-ai pirkimo objekto daliai - gamintojo programinės įrangos atnaujinimų teikimą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Posėdžių salės serverių, SAN komutatorių ir SAN saugyklos gamintojo techninio palaikymo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50312600  -  Informacijos technologijos įrangos priežiūra ir remontas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gedimino pr. 53, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos paslaugos – perkančiosios organizacijos turimo Hewlett Packard Enterprise (HPE) įrangos (13 vnt. serverių, duomenų saugyklų), techninės priežiūros paslaugos; paslaugos turi apimti gedimų ir veiklos sutrikimų šalinimą netaikant papildomo apmokėjimo ir gamintojo programinės įrangos atnaujinimų teikimą netaikant papildomo apmokėjimo. Paslaugos turi būti teikiamos nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos, bet ne anksčiau kaip nuo 2020 m. sausio 1 d. Paslaugos teikiamos iki 2020 m. gruodžio 31 d.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

e.Seimo ir Teisės aktų registro (TAR) infrastruktūros techninės priežiūros paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50312600  -  Informacijos technologijos įrangos priežiūra ir remontas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gedimino pr. 53, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos paslaugos – perkančiosios organizacijos turimo Hewlett Packard Enterprise (HPE) įrangos (13 vnt. serverių, duomenų saugyklų), techninės priežiūros paslaugos; paslaugos turi apimti gedimų ir veiklos sutrikimų šalinimą netaikant papildomo apmokėjimo. Paslaugos turi būti teikiamos nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos, bet ne anksčiau kaip nuo 2020 m. sausio 1 d. Paslaugos teikiamos iki 2020 m. gruodžio 31 d.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjų pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo dokumentuose. Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, pasiūlymą pateikęs dalyvis, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jeigu pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pasiūlymais remiasi tiekėjas, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugos turi būti teikiamos nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos, bet ne anksčiau kaip nuo 2020 m. sausio 1 d. Paslaugos teikiamos iki 2020 m. gruodžio 31 d. Delspinigiai - 0,02 % dydžio nuo neatliktų Paslaugų vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Tiekėjui neištaisius (nepašalinus) įrangos veiklos sutrikimų per konkurso sąlygose nurodytą terminą, jis privalo sumokėti perkančiajai organizacijai 150,00 eurų delspinigius už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną. Sutarties nevykdymo ar netinkamo įvykdymo bauda – 10 % nuo pradinės sutarties vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-12-30
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-12-30
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Seimo Europos informacijos biure (Seimo III rūmai, 130 kab.), adresu: Gedimino pr. 53, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ir jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037
Faksas: +370 52625645
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2019-12-13