Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Prienų rajono savivaldybės administracija
288742590
Laisvės a. 12, LT-59126 Prienai
Prienai
59126
LT
Asmuo ryšiams:
Linutė Mikušauskienė
Telefonas:
+370 31961121
El. paštas:
linute.mikusauskiene@prienai.lt
Faksas:
+370 31961199
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.prienai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7058
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=442402Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=442402&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
MELIORACIJOS OBJEKTŲ TECHNINIŲ PROJEKTŲ PARENGIMO IR TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
• projektavimo paslaugos : 5,94 km griovių, 12,81 ha drenažo ir 7 pralaidos.
• techninės priežiūros paslaugos, kurios turi būti teikiamos per visą darbų vykdymo laikotarpį Preliminari SMD vertė - 190980,00 Eur su PVM
• techninės priežiūros paslaugos, kurios turi būti teikiamos per visą darbų vykdymo laikotarpį Preliminari SMD vertė - 190980,00 Eur su PVM
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai)
71520000
-
Statybos priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Prienų rajono savivaldybė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
• projektavimo paslaugos : 5,94 km griovių, 12,81 ha drenažo ir 7 pralaidos.
• techninės priežiūros paslaugos, kurios turi būti teikiamos per visą darbų vykdymo laikotarpį Preliminari SMD vertė - 190980,00 Eur su PVM
• techninės priežiūros paslaugos, kurios turi būti teikiamos per visą darbų vykdymo laikotarpį Preliminari SMD vertė - 190980,00 Eur su PVM
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl nenumatytų aplinkybių numatoma galimybė sutartį pratęsti 1 kartą 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu pateikia užpildytą EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Vykdytojas privalo per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo pateikti Užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo pasiūlyme nurodytos sumos be PVM. Užtikrinimas privalo apimti visą paslaugų teikimo laikotarpį.
Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už suteiktas paslaugas nustatytu laiku, ir Vykdytojui pareikalavus, moka paslaugos teikėjui 0,05 % sutartinės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10 % sutarties kainos.
Vykdytojas sutartyje nurodytu laiku nesuteikęs paslaugų, ir Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05% sutartinės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10% sutarties kainos.
Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už suteiktas paslaugas nustatytu laiku, ir Vykdytojui pareikalavus, moka paslaugos teikėjui 0,05 % sutartinės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10 % sutarties kainos.
Vykdytojas sutartyje nurodytu laiku nesuteikęs paslaugų, ir Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05% sutartinės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10% sutarties kainos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-02-22
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-03-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-02-22
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Prienų rajono savivaldybės administracija, Laisvės a. 12, Prienai, 111 kab.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
VI.5)
Šio skelbimo išsiuntimo data
2019-02-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?