CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Prienų rajono savivaldybės administracija
288742590
Laisvės a. 12, LT-59126 Prienai
Prienai
59126
LT
Asmuo ryšiams: Linutė Mikušauskienė
Telefonas: +370 31961121
Faksas: +370 31961199
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.prienai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=442402
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

MELIORACIJOS OBJEKTŲ TECHNINIŲ PROJEKTŲ PARENGIMO IR TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

• projektavimo paslaugos : 5,94 km griovių, 12,81 ha drenažo ir 7 pralaidos.
• techninės priežiūros paslaugos, kurios turi būti teikiamos per visą darbų vykdymo laikotarpį Preliminari SMD vertė - 190980,00 Eur su PVM
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai)

71520000  -  Statybos priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Prienų rajono savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

• projektavimo paslaugos : 5,94 km griovių, 12,81 ha drenažo ir 7 pralaidos.
• techninės priežiūros paslaugos, kurios turi būti teikiamos per visą darbų vykdymo laikotarpį Preliminari SMD vertė - 190980,00 Eur su PVM
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl nenumatytų aplinkybių numatoma galimybė sutartį pratęsti 1 kartą 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas kartu su pasiūlymu pateikia užpildytą EBVPD
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Vykdytojas privalo per 7 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo pateikti Užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo pasiūlyme nurodytos sumos be PVM. Užtikrinimas privalo apimti visą paslaugų teikimo laikotarpį.
Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už suteiktas paslaugas nustatytu laiku, ir Vykdytojui pareikalavus, moka paslaugos teikėjui 0,05 % sutartinės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10 % sutarties kainos.
Vykdytojas sutartyje nurodytu laiku nesuteikęs paslaugų, ir Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,05% sutartinės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10% sutarties kainos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-02-22
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-03-30
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-02-22
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Prienų rajono savivaldybės administracija, Laisvės a. 12, Prienai, 111 kab.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-02-11

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?