Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Barkovskienė
Telefonas:
+370 52394749
El. paštas:
jurgita.barkovskiene@vilniausvt.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=462235Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=462235&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo atsarginių dalių ir polimerinių briaunotų įtempimo izoliatorių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34940000
-
Geležinkelio įrenginiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo atsarginės dalys ir polimeriniai briaunoti įtempimo izoliatoriai, naudojami Vilniaus mieste esančio ir eksploatuojamo troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo remontui ir atnaujinimui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo atsarginės dalys
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34940000
-
Geležinkelio įrenginiai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo atsarginės dalys, naudojamos Vilniaus mieste esančio ir eksploatuojamo troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo remontui ir atnaujinimui. Perkamas prekių kiekis: 1200 vnt. ir 50 kompl. Prekės tiekėjo transportu ir sąskaita turi būti pristatomos dalimis, jų pristatymą išskaidant į 2 etapus:1 dalį (1 partiją) – 50 procentų specifikacijoje nurodyto kiekvienos prekės kiekio turės būti pristatyta ne ilgiau nei per 2 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant; 2 dalį (2 partiją) – 50 procentų specifikacijoje nurodyto kiekvienos prekės kiekio turės būti pristatyta per 1 mėnesį praėjus 4(keturiems) mėnesiams po pirmojo pristatymo etapo prekių pristatymo dienos, šios dienos neskaičiuojant. Bendras prekių abiejų dalių (partijų) pristatymo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 7 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Polimeriniai briaunoti įtempimo izoliatoriai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34940000
-
Geležinkelio įrenginiai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – polimeriniai briaunoti įtempimo izoliatoriai, naudojami Vilniaus mieste esančio ir eksploatuojamo troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo remontui ir atnaujinimui. Perkamas prekių kiekis: 600 vnt. Prekės tiekėjo transportu ir sąskaita turi būti pristatomos dalimis, jų pristatymą išskaidant į 2 etapus:1 dalį (1 partiją) – 50 procentų specifikacijoje nurodyto kiekvienos prekės kiekio turės būti pristatyta ne ilgiau nei per 2 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant; 2 dalį (2 partiją) – 50 procentų specifikacijoje nurodyto kiekvienos prekės kiekio turės būti pristatyta per 1 mėnesį praėjus 4(keturiems) mėnesiams po pirmojo pristatymo etapo prekių pristatymo dienos, šios dienos neskaičiuojant. Bendras prekių abiejų dalių (partijų) pristatymo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 7 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo dienos, šios dienos neskaičiuojant.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas privalo pateikti užpildytą Europos bandrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Nereikalaujama.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsižvelgiant į sutarčių pobūdį ir ypatumus, už pristatytas prekes perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros pateikimo dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ta tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas,uždelsęs pristatyti prekes,nepakeitęs kitomis,kokybiškomis ir reikalavimus atitinkančiomis prekėmis sutartyje nurodytais terminais, perkančiajam subjektui pareikalavus, nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 3proc. dydžio delspinigius nuo nepristatytų arba nepakeistų prekių sumos (be PVM),bei atlygina patirtus pagrįstus nuostolius dėl netinkamos prekių kokybės padarinių.Tiekėjui vėluojant pristatyti ar pakeisti nekokybiškas prekes, kokybiškomis ir reikalavimus atitinkančiomis prekėmis ilgiau nei 30k.d.,perkantysis subjektas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir skirti tiekėjui papildomai 500Eur baudą už sutarties įsipareigojimų nevykdymą.Tuo atveju,jei perkantysis subjektas jau būna sumokėjęs už nekokybišką prekę ir tiekėjas jos nepakeičia per nurodytą terminą,tiekėjas privalo per 3 d.d. grąžinti už nekokybišką prekę sumokėtą pinigų sumą,neatsižvelgiant į tai,ar perkantysis subjektas pasinaudojo galimybe nutraukti sutartį ar skirti baudą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-06-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-10-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-06-27
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose adresu Žolyno g. 15, Vilniuje, 200 kab., 2 aukšte.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-06-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?