CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=435890
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Gydymo paskirties ligoninės pastato Žuvėdrų g. 4, Palangoje, dalies rekonstravimo ir patalpų paskirties keitimo, pritaikant šias patalpas soc. priežiūros paslaugoms teikti, rekonstravimo darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Darbai atliekami pagal projektuotojo UAB „Domus completa“ parengtą Gydymo paskirties ligoninės pastato (unikalus Nr. 2593-8003-4018) Žuvėdrų g. 4, Palangoje, dalies rekonstravimo ir patalpų paskirties keitimo, pritaikant šias patalpas socialinės priežiūros paslaugoms teikti, projektą Nr. 124/DC-17/08-TDP. Rangovas privalės rekonstruoti apie 185 m² gydymo paskirties patalpų bei įrengti apie 11 m vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklų, apie 37 m lietaus nuotekų tinklų, apie 34 m šilumos tiekimo tinklų, apie 34 m elektros tinklų, apie 21 m ryšių tinklų.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 197682.80  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žuvėdrų g. 4, Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbai atliekami pagal projektuotojo UAB „Domus completa“ parengtą Gydymo paskirties ligoninės pastato (unikalus Nr. 2593-8003-4018) Žuvėdrų g. 4, Palangoje, dalies rekonstravimo ir patalpų paskirties keitimo, pritaikant šias patalpas socialinės priežiūros paslaugoms teikti, projektą Nr. 124/DC-17/08-TDP. Rangovas privalės rekonstruoti apie 185 m² gydymo paskirties patalpų bei įrengti apie 11 m vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklų, apie 37 m lietaus nuotekų tinklų, apie 34 m šilumos tiekimo tinklų, apie 34 m elektros tinklų, apie 21 m ryšių tinklų.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 197682.80  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
2 kartus po 2 mėnesius
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: ES struktūrinių fondų lėšos pagal bendrai finansuojamą projektą Nr. 08.1.1-CPVA-R-407-31-0002 „Socialinių paslaugų plėtra Palangos miesto savivaldybėje“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikimas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Darbai finansuojami iš Palangos m sav. biudžeto ir ES struktūrinių fondų lėšų pagal bendrai finansuojamą projektą Nr. 08.1.1-CPVA-R-407-31-0002 „Socialinių paslaugų plėtra Palangos miesto savivaldybėje“:
1. Už rekonstravimo darbus iš ES lėšų atsiskaitoma per 60 k d pagal iki einamojo mėnesio 25 d gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras).
2. Už rekonstravimo darbus ir paslaugas, kurie nefinansuojami ES lėšomis – atsiskaitoma iš Palangos m sav biudžeto lėšų per 30 k d pagal iki einamojo mėnesio 25 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras).
3. Galutiniai 5 % nuo atliktų statybos darbų sumos dydžio (su PVM) sumokami Užsakovui priėmus pažymą apie atliktus darbus, gavus statybos užbaigimo aktą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-04-30
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-06-28
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-04-30
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Sutarties galiojimo ir darbų atlikimo terminai:
a) sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais sutarties Šalys, rangovas pateikia Užsakovui: sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintas lokalines darbų sąmatas ir su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, su užsakovu suderintos lokalines darbų sąmatos ir su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 7 darbo dienas nuo sutarčių pasirašymo dienos.
Tiekėjas pateikia Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 10 (dešimt) procentų nuo visos pasiūlymo sumos (be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas bei galioti visą sutarties laikotarpį.
b) Sutarties trukmė – 10 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Sutarties pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atliktos statybos užbaigimo procedūros ir užsakovas visiškai atsiskaitęs su rangovu.
c) Darbus atlikti rangovas privalo per 5 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
d) Statybos užbaigimo terminas 3 mėn. nuo darbų atlikimo pabaigos. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyje numatyti darbai, ištaisyti defektai, gautas statybos užbaigimo aktas, perduota visa išpildomoji dokumentacija Užsakovui.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-04-05

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?