CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Marijampolės savivaldybės administracija
188769113
J. Basanavičiaus a. 1
Marijampolė
68307
LT
Asmuo ryšiams: Rūta Kurtinaitienė
Telefonas: +370 34390035
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.marijampole.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=479256
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Atliekų išvežimo iš Marijampolės miesto kapinių ir kaimiškųjų seniūnijų kapinių bei konteinerių nuomos paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija (Marijampolės savivaldybės administracija) numato įsigyti atliekų išvežimo iš Marijampolės miesto kapinių ir Marijampolės kaimiškųjų seniūnijų kapinių bei konteinerių nuomos paslaugas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Atliekų išvežimo iš Marijampolės miesto kapinių ir konteinerių nuomos paslaugos;nių ir kaimiškųjų seniūnijų kapinių bei konteinerių nuomos paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Marijampolės savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugos teikėjas turi surinkti atliekas, įskaitant ir didelių gabaritų, iš kapinių ir sutvarkyti pagal galiojančius teisės aktus. Į darbų kainą turi būti įskaičiuoti visi užduočiai atlikti reikalingi darbai, medžiagos ir mokesčiai. Preliminarus išvežamų atliekų kiekis per vienerius metus - 650 tonų. Paslaugos teikėjas privalo turėti ne mažiau kaip 49 vnt. cinkuotus arba lygiaverčius konteinerius. Paslaugos teikėjas turi disponuoti bent viena specializuota transporto priemone atliekoms vežti, atitinkančia ne mažesnį nei EURO IV teršalų išmetimo standartą. Paslaugos teikėjas privalo turėti ne mažiau kaip 20 vnt. 1,1 m3 talpos papildomų konteinerių , kurių gali prireikti pakeisti netinkamus naudoti atliekų konteinerius ar, Užsakovui užsakius, pastatyti papildomai prie jau esančių.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 148760.33  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei likus 30 (trisdešimt) dienų iki sutarties galiojimo pabaigos nei viena iš šalių raštu nepareiškia noro nutraukti sutarties, tai sutartis laikoma pratęsta tomis pačiomis sąlygomis dar 12 (dvylikai) mėnesių. Sutartis gali būti pratęsta du kartus po 12 mėnesių, bet negali galioti ilgiau nei 36 (trisdešimt šešis) mėnesius.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90500000  -  Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Marijampolės savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugos teikėjas turi surinkti atliekas, įskaitant ir didelių gabaritų, iš kapinių ir sutvarkyti pagal galiojančius teisės aktus. Į darbų kainą turi būti įskaičiuoti visi užduočiai atlikti reikalingi darbai, medžiagos ir mokesčiai. Preliminarus išvežamų atliekų kiekis per vienerius metus - 261 tona. Paslaugos teikėjas privalo turėti ne mažiau kaip 86 vnt. cinkuotus arba lygiaverčius konteinerius. Paslaugos teikėjas turi disponuoti bent viena specializuota transporto priemone atliekoms vežti, atitinkančia ne mažesnį nei EURO IV teršalų išmetimo standartą. Paslaugos teikėjas privalo turėti ne mažiau kaip 30 vnt. 1,1 m3 talpos papildomų konteinerių , kurių gali prireikti pakeisti netinkamus naudoti atliekų konteinerius ar, Užsakovui užsakius, pastatyti papildomai prie jau esančių.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 99173.55  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei likus 30 (trisdešimt) dienų iki sutarties galiojimo pabaigos nei viena iš šalių raštu nepareiškia noro nutraukti sutarties, tai sutartis laikoma pratęsta tomis pačiomis sąlygomis dar 12 (dvylikai) mėnesių. Sutartis gali būti pratęsta du kartus po 12 mėnesių, bet negali galioti ilgiau nei 36 (trisdešimt šešis) mėnesius.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pasirašius Sutartį, Paslaugų teikėjas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos perkančiajai organizacijai pateikia Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikiant jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo kopija). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertės : I pirkimo objekto daliai (atliekų išvežimo iš Marijampolės miesto kapinių ir konteinerių nuomos paslaugos)– 9.000,00 Eur su PVM; II pirkimo objekto daliai (atliekų išvežimo iš Marijampolės kaimiškųjų seniūnijų kapinių ir konteinerių nuomos paslaugos) – 6.000,00 Eur su PVM;

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-11-04
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-02-04
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-11-04
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Marijampolės savivaldybės administracija, J. Basanavičiaus a. 1, Marijampolė, 209 kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 374909441
Faksas: +370 37324164
Interneto adresas: http://kat.teismai.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2019-09-27

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?