CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2, Tauragė
Tauragė
LT-72255
LT
Asmuo ryšiams: Monika Milerienė
Telefonas: +370 44662845
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.taurage.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=441850
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Automobilių stovėjimo aikštelės prie daugiabučių gyvenamųjų namų Gedimino g. 31, 33 statybos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas - automobilių stovėjimo aikštelės prie daugiabučių gyvenamųjų namų Gedimino g. Nr. 31, Nr. 33 statybos darbai. Numatomi darbai: šaligatvių įrengimas, žaliųjų zonų įrengimas, inžinerinių tinklų įrengimas, automobilių stovėjimo aikštelės įrengimas ir kita.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas - automobilių stovėjimo aikštelės prie daugiabučių gyvenamųjų namų Gedimino g. Nr. 31, Nr. 33 statybos darbai. Numatomi darbai: šaligatvių įrengimas, žaliųjų zonų įrengimas, inžinerinių tinklų įrengimas, automobilių stovėjimo aikštelės įrengimas ir kita.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties šalių raštišku papildomu susitarimu sutartyje numatytas darbų terminas, gali būti pratęstas 1 kartą ne ilgesniam kaip iki 2 mėnesių laikotarpiui dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo tiekėjo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi grupės nariai, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja, kad sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas banko, kredito įstaigos arba draudimo bendrovės laidavimu. Užtikrinimo suma - 5 procentai nuo sutarties pasiūlymo vertės su PVM.
Už faktiškai atliktus darbus pagal atliktų darbų aktus bei atliktų darbų ir ir išlaidų apmokėjimo pažymas ir sąskaitas faktūras. Perkančioji organizacija įsipareigoja apmokėti per 30 dienų nuo tiekėjo pateiktų mokėjimo dokumentų patvirtinimo.
Perkančioji organizacija įsipareigoja Rangovui 2019 m. sumokėti už atliktus darbus ne daugiau kaip 60 % nuo Sutarties kainos, kuri yra nurodyta 3.4 papunktyje. Jei Rangovas atliks darbų už didesnę vertę nei yra įsipareigojama apmokėti 2019 m. ir Užsakovas neskirs finansavimo visos Sutarties įvykdymui, tai dokumentai apmokėjimui už šiuos tinkamai atliktus darbus galės būti pateikti tik 2020 m., patvirtinus 2020 m. savivaldybės biudžetą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-02-26
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-05-28
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-02-26
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Tauragės rajono savivaldybės administracijos pastate, 210 kab., Respublikos g. 2, LT-72255, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymas pateikiamas CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-02-08