CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ignalinos rajono savivaldybės administracija
288768350
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina
Ignalina
30122
LT
Asmuo ryšiams: Rita Kardelienė
Telefonas: +370 38639143
Faksas: +370 38653148
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ignalina.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=488157
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Infoterminalų įrengimas įgyvendinant projektą „Informacinės infrastruktūros plėtra Ignalinos, Molėtų ir Utenos rajonuose“
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30200000  -  Kompiuterinė įranga ir reikmenys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Infoterminalų įrengimas Ignalinos, Molėtų ir Utenos rajonų savivaldybėse, įskaitant infoterminalų gamybą, įrengimą, programinės įrangos parengimą, elektros ir interneto linijos pravedimą, transportavimą ir montavimą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
71312000  -  Statinių projektavimo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ignalina, Utena, Molėtai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Infoterminalų įrengimas Ignalinos, Molėtų ir Utenos rajonų savivaldybėse įskaitant infoterminalų gamybą, įrengimą, programinės įrangos parengimą, elektros ir interneto linijos pravedimą, transportavimą ir montavimą. Ignalinos rajono savivaldybės teritorijoje įrengiami 3, Utenos rajono savivaldybės teritorijoje - 2, Molėtų rajono savivaldybės teritorijoje – 1 infoterminalai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 221175.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šalių susitarimu Sutarties terminas gali būti pratęstas 1 kartą 1 mėn. laikotarpiui
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonė Nr. 05.4.1-LVPA-R-821 „Savivaldybes jungiančių turizmo trasų ir turizmo maršrutų informacinės infrastruktūros plėtra“ projektas „Informacinės infrastruktūros plėtra Ignalinos, Molėtų ir Utenos rajonuose“
II.2.14)

Papildoma informacija

Pasiūlymai teikiami tik CVP IS. Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas (kiekvienas tiekėjų grupės narys, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), taip pat pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi teikdamas pasiūlymą, privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją pagal VPĮ 50 straipsnio reikalavimus, pasiekiamą adresu: http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jeigu Tiekėjas vėluoja arba delsia pradėti pateikti Prekes pagal Sutarties 9 punkte nurodytą terminą, jis Užsakovui pareikalavus privalo sumokėti 0,03 % dydžio delspinigius nuo preliminarios bendros kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigių suma neturi viršyti 10 % bendros Sutarties kainos su PVM.
2. Už faktiškai ir tinkamai pateiktas Prekes Užsakovas apmoka Tiekėjui pagal gautus ir suderintus atsiskaitymo dokumentus (prekių perdavimo aktai, PVM sąskaitos faktūra). Už prekes bus apmokama gavus suderintus atsiskaitymo dokumentus per 30 kalendorinių dienų po projekto „Informacinės infrastruktūros plėtra Ignalinos, Molėtų ir Utenos rajonuose“ lėšų gavimo, bet ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos – faktūros gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-01-24
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-04-24
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-01-24
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Laisvės a. 70, Ignalina, Ignalinos rajono savivaldybės administracija
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjų atstovai nedalyvauja. PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir bus nustatyta pasiūlymų eilė

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Interneto adresas: https://pat.teismas.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiekėjas, norėdamas iki pirkimo sutarties sudarymo ginčyti perkančiosios organizacijos sprendimus ar veiksmus, turi pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka. Perkančiosios organizacijos priimtas sprendimas gali būti skundžiamas teismui Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2019-12-17

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?