CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Rokiškio rajono savivaldybės administracija
188772248
Respublikos g. 94
Rokiškis
42136
LT
Asmuo ryšiams: Aldona Mikalkėnienė
Telefonas: +370 45871429
Faksas: +370 45871420
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.rokiskis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=469835
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžin. statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų techninės priežiūros bei laboratorinių tyrimų ir bandymų paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71247000  -  Statybos darbų priežiūra
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžinerinių statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų techninės priežiūros bei laboratorinių tyrimų ir bandymų paslaugos. Pirkimas skirstomas į 2 pirkimo dalis:
1 dalis -Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžinerinių statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų techninės priežiūros paslaugų pirkimas;
2 dalis -Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžinerinių statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų laboratorinių tyrimų ir bandymų paslaugų pirkimas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžin. statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų techninės priežiūros paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71247000  -  Statybos darbų priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Rokiškio rajono vietinės reikšmės keliai ir gatvės
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžinerinių statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų techninės priežiūros paslaugos.Preliminariai planuojama, kad perkančioji organizacija vidutiniškai per metus vykdys darbų už 1 480 000,00 Eur be PVM, kuriems gali būti reikalinga techninė priežiūra.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
2 kartus po 12 mėnesių, termino pratęsimą fiksuojant papildomu šalių susitarimu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžinerinių statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų laboratorinių tyrimų ir bandymų paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71900000  -  Laboratorijų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Rokiškio rajono vietinės reikšmės keliai ir gatvės
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugos tiekėjas atliks naudojamų kelių (gatvių), kitų inžinerinių statinių statybos, rekonstravimo, remonto ar priežiūros darbams naudojamų medžiagų kokybės kontrolės tyrimus ir bandymus. Faktinė teikiamų paslaugų apimtis priklausys nuo to, kiek ir kokios apimties darbų kasmet atliks perkančioji organizacija.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
2 kartus po 12 mėnesių, termino pratęsimą fiksuojant papildomu šalių susitarimu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik preliminaraus laimėtojo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimui ne vėliau kaip per 5 dienas nuo sutarties pasirašymo datos tiekėjas privalo pateikti 2 procentų, skaičiuojant kiekvienai daliai, kurios yra pasirašomos sutarties objektai, pasiūlymo kainos su PVM banko, kredito unijos garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą.
Už suteiktas paslaugas pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (pažymą F-3, PVM sąskaitą faktūrą, paslaugų atlikimo aktus) užsakovas apmoka tiekėjui per 3 darbo dienas gavęs lėšas iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo tiekėjo pateiktų atsiskaitymo dokumentų dienos. PVM sąskaita faktūra pateikiama naudojantis elektronine paslauga „E. sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-08-13
Vietos laikas:  09:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-08-13
Vietos laikas:  10:00
Vieta:  
Rokiškio rajono savivaldybės administracijos 414 kab., Respublikos g. 94, 42136, Rokiškis

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija, ar Lietuvos Respublikoje, ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimu. Užtikrinimo vertė 1 ir 2 pirkimo dalims – po 500 Eur. Jeigu pasiūlymas teikiamas abiems pirkimo dalims, pasiūlymo galiojimo užtikrinimo vertė – 1 000 Eur su PVM. Banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštas turi galioti ne trumpiau nei 90 dienų nuo konkurso pasiūlymų pateikimo termino dienos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2019-07-23

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?