CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Tauragės regiono atliekų tvarkymo centras
179901854
V.Kudirkos g. 18
Tauragė
72216
LT
Asmuo ryšiams: Edita Vaitkienė
Telefonas: +370 44661135
Faksas: +370 64061125
NUTS kodas:  LT027 -  Tauragės apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.uabtratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=445094
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Uždaroji akcinė bendrovė
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Tekstilės surinkimo, transportavimo ir perdavimo atliekų tvarkytojams paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90511000  -  Atliekų rinkimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti tekstilės surinkimo iš Tauragės regiono (Tauragės r., Jurbarko r., Šilalės r. ir Pagėgių) savivaldybių, transportavimo (įskaitant pakrovimą) ir perdavimo atliekų tvarkytojams paslaugas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 100000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90512000  -  Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT027 -  Tauragės apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Tauragės regionas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Numatoma įsigyti tekstilės surinkimo iš Tauragės regiono (Tauragės r., Jurbarko r., Šlalės r. ir Pagėgių) savivaldybių, transportavimo (įskaitant pakrovimą) ir
perdavimo atliekų tvarkytojams paslaugas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 100000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
2 kartus po 12 mėnesių
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

I. Paslaugų teikėjas Pirkėjui pareikalavus privalo sumokėti baudas už pažeidimus: 1)Už kiekvieną neištuštintą konteinerį dėl Paslaugų teikėjo kaltės – 50,00 Eur už kiekvieną pradelstą dieną 2)pavogtų/sugadintų konteinerių, nepriklausomai kas juos sugadino,nepakeitimą per nustatytą laiką už kiekvieną nustatytą atvejį – 50,00 Eur už kiekvieną pradelstą dieną; 3)už tekstilės atliekų surinkimo grafiko nepaskelbimą, kaip nurodyta techninėje specifikacijoje – 50,00 Eur už kiekvieną pradelstą dieną.
4)Jei Paslaugų teikėjas per 24 val. nuo pažeidimo patvirtinimo akto išsiuntimo faksu ir el. paštu momento nepašalino akte užfiksuoto pažeidimo, moka po 50 Eur už kiekvieną pradelstą dieną.
II. Pirkėjui pavėlavus sumokėti per Sutartyje nurodytą terminą, Tiekėjas įgyja teisę iš Pirkėjo gauti 0,02 % delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo uždelstos sumokėti sumos;
III. Už Paslaugas Pirkėjas atsiskaito per 30 k. d. po PVM sąskaitos-faktūros ir priėmimo/perdavimo akto gavimo dienos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-03-18
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-03-18
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
V. Kudirkos g. 18, LT-72216, Tauragė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Visa informacija pateikiama pirkimo dokumentuose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros terminai ir taisyklės nustatytos VPĮ.
VI.4.4)

Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą

Viešųjų pirkimų tarnyba
Vilnius
LT

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-02-27

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?