CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Všį Vilniaus jėzuitų gimnazija
291812440
Augustijonų g. 5
Vilnius
01128
LT
Asmuo ryšiams: Julija Varanavičiūtė
Telefonas: +370 52615436
El. paštas: pr@vjg.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vjg.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=465754
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Baldų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39100000  -  Baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimas skaidomas į 3 pirkimo dalis: I - a pirkimo dalis – Gaminami baldai; II - a pirkimo dalis – Biuro baldai; III – a pirkimo dalis – Mobilūs ir stacionarūs stelažai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Gaminami baldai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39141100  -  Lentynos
39153100  -  Knygų stelažai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija siekia įsigyti gaminamus baldus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei dėl objektyvių, nuo Tiekėjo nepriklausančių aplinkybių, kurių buvimą Tiekėjas galės Perkančiajai organizacijai įrodyti teisėtomis priemonėmis , Tiekėjas negalės pristatyti per terminą nurodytą pirkimo dokumentuose, prekių pristatymo terminas rašytiniu susitarimu tarp Sutarties šalių galės būti pratęsiamas 1 mėnesio laikotarpiui, atitinkami bus pratęstas Sutarties galiojimo terminas.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Nr. 07.1.1-CPVA-K-306-02-0002
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas, įgyvendinant projektą „Lietuvos jėzuitų provincijos ir Vilniaus jėzuitų gimnazijos bibliotekos įrengimas ir atvėrimas visuomenei“ Nr. 07.1.1-CPVA-K-306-02-0002 veiklas.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Biuro baldai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39130000  -  Biuro baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija siekia įsigyti biuro baldus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei dėl objektyvių, nuo Tiekėjo nepriklausančių aplinkybių, kurių buvimą Tiekėjas galės Perkančiajai organizacijai įrodyti teisėtomis priemonėmis , Tiekėjas negalės pristatyti per terminą nurodytą pirkimo dokumentuose, prekių pristatymo terminas rašytiniu susitarimu tarp Sutarties šalių galės būti pratęsiamas 1 mėnesio laikotarpiui, atitinkami bus pratęstas Sutarties galiojimo terminas.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Nr. 09.1.3-CPVA-K-723-03-0013 ir Nr. 07.1.1-CPVA-K-306-02-0002
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas, įgyvendinant projektų „Audiovizualinių medijų edukacijos centro Vilniaus jėzuitų gimnazijoje įrengimas“ Nr. 09.1.3-CPVA-K-723-03-0013 ir „Lietuvos jėzuitų provincijos ir Vilniaus jėzuitų gimnazijos bibliotekos įrengimas ir atvėrimas visuomenei“ Nr. 07.1.1-CPVA-K-306-02-0002 veiklas.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mobilūs ir stacionarūs stelažai
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39141100  -  Lentynos
39153100  -  Knygų stelažai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija siekia įsigyti mobilius ir stacionarius stelažus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei dėl objektyvių, nuo Tiekėjo nepriklausančių aplinkybių, kurių buvimą Tiekėjas galės Perkančiajai organizacijai įrodyti teisėtomis priemonėmis , Tiekėjas negalės pristatyti per terminą nurodytą pirkimo dokumentuose, prekių pristatymo terminas rašytiniu susitarimu tarp Sutarties šalių galės būti pratęsiamas 1 mėnesio laikotarpiui, atitinkami bus pratęstas Sutarties galiojimo terminas.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Nr. 07.1.1-CPVA-K-306-02-0002
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas atliekamas, įgyvendinant projektą „Lietuvos jėzuitų provincijos ir Vilniaus jėzuitų gimnazijos bibliotekos įrengimas ir atvėrimas visuomenei“ Nr. 07.1.1-CPVA-K-306-02-0002 veiklas.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas bus užtikrinamas delspinigiais bei sutarties įvykdymo užtikrinimu, t.y. Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 kalendorines dienas po sutarties pasirašymo pateiks Perkančiajai organizacijai deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruoto banko ar kredito unijos išduotą besąlyginę neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo garantiją arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo laidavimo draudimo liudijimą Perkančiajai organizacijai priimtina forma bei visu lydinčius dokumentus (originalus). Sutarties užtikrinimo suma – 5 % bendros sutarties kainos (kiekvienai pirkimo daliai).Atsiskaitymo su tiekėju sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-08-30
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-11-30
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-08-30
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Augustijonų g. 5, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjai nedalyvaus. Apie protokolu įformintus susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus pasiūlymus pateikusiems tiekėjams pranešama nebus.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-08-14
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?