Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Mažeikių autobusų parkas"
166552032
Laižuvos g. 82D, Mažeikių m., Mažeikių r. sav.
Mažeikiai
LT-89213
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Dambrauskienė
Telefonas:
+370 67799937
El. paštas:
finansai@mazeikiuap.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.mazeikiuap.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/183
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=464749Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=464749&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dyzelinis kuras į talpyklas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09134200
-
Dyzelinis kuras
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Dyzelinio kuro į talpyklas atviras konkursas. Preliminarus pirkimo kiekis - 550 000 ltr
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 440000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Laižuvos g.82D, Mažeikiai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Dyzelinio kuro į talpyklas atviras konkursas. Preliminarus pirkimo kiekis - 550 000 ltr
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 440000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei per 12 mėnesių kuro pirkimo laikotarpį nebus nupirkta kuro už visas Perkančiojo subjekto suplanuotas pirkimui skirtas lėšas, sutartis abiejų šalių raštišku sutarimu galės būti pratęsta iki bus nupirkta kuro už visas Perkančiojo subjekto numatytas pirkimui skirtas lėšas be PVM, bet ne ilgesniam kaip 2 mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Reikalaujama, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančių kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2015 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu ES 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L3, p.16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, naudojasi Europos sukurta elektronine forma.
2. Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
Visų EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
2. Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
Visų EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas 20 000 € dydžio užstatu, pervedant į UAB Mažeikių autobusų parkas sąskaitą LT704010040700000398 arba neatšaukiam ir besąlygiška banko garantija, arba draudimo bendrovės laidavimo raštu 20 000 € sumai.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-07-15
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-09-14
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-07-15
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Laižuvos g.82D, Mažeikiai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g.83
Šiauliai
76299
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-06-20
VI.7)