CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Prienų rajono savivaldybės administracija
288742590
Laisvės a. 12, LT-59126 Prienai
Prienai
59126
LT
Asmuo ryšiams: Donatas Šimukonis
Telefonas: +370 31961165
Faksas: +370 31961199
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.prienai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=471116
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

PROJEKTO „BENDRUOMENĖS LAISVALAIKIO IR UŽIMTUMO CENTRO ĮKŪRIMAS PRIENUOSE, SUKURIANT UŽIMTUMO INFRASTRUKTŪRĄ“ RANGOS DARBŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Griovimo-ardymo/mūrijimo darbai; o ~161,41 kv. m langų įrengimo darbai; o ~5,88 kv. m durų įrengimo darbai; o ~564,71 kv. m grindų įrengimo darbai; o ~81,77 kv. m cokolio šiltinimas; o ~958,08 kv. m fasado šiltinimas; ~14 kv. m plokščio stogo remontas; o ~390 kv. m naujos stogo dangos įrengimas ir stogo perdangos šiltinimas o Panduso įrengimas; o ~13,8 m lauko laiptų turėklų-aptvėrimų įrengimas; o vidaus apdailos įrengimo darbai; o Šiukšlių išvežimas; • Gerbūvio darbai: o Nuogrindos įrengimas; o ~390 kv. m vejos atstatymas; o ~81 m tvoros įrengimas; o Šiukšlių išvežimas; • Gaisrinės signalizacijos įrengimas; • Interneto įrengimo darbai; • Apsauginės signalizacijos įrengimas; • Elektros instaliacijos įrengimas; • Žaibosaugos įrengimas; • Įžeminimo įrengimas; • Vandentiekio įrengimo darbai; • Nuotekų įrengimo darbai; • Šildymo sistemos įrengimo darbai; • Vėdinimo sistemos įrengimo darbai; • Katilinės įrengimo darbai, keltuvo įrengimo darbai, mažosios architektūros įrengimas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Dariaus ir Girėno 4 Prienai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

• Bendrastatybiniai darbai: o Griovimo-ardymo/mūrijimo darbai; o ~161,41 kv. m langų įrengimo darbai; o ~5,88 kv. m lauko durų įrengimo darbai; o ~564,71 kv. m grindų įrengimo darbai; o ~81,77 kv. m cokolio (rūsio ir cokolinio aukšto sienų) šiltinimas; o ~958,08 kv. m fasado (išorinių sienų ir angokraščių) šiltinimas; o ~10 kv. m sienų įtrūkimų remontavimas-sutvirtinimas, atmūrijimas; o ~14 kv. m plokščio stogo remontas; o ~390 kv. m naujos stogo dangos įrengimas ir stogo perdangos šiltinimas ir pan. darbai; o Kiti darbai; o Panduso įrengimas; o ~13,8 m lauko laiptų turėklų-aptvėrimų įrengimas; o vidaus apdailos įrengimo darbai; o Šiukšlių išvežimas; • Gerbūvio darbai: o Nuogrindos įrengimas; o ~390 kv. m vejos atstatymas; o ~81 m tvoros įrengimas; o Šiukšlių išvežimas; • Gaisrinės signalizacijos įrengimas; • Interneto įrengimo darbai; • Apsauginės signalizacijos įrengimas; • Elektros instaliacijos įrengimas; • Žaibosaugos įrengimas; • Įžeminimo įrengimas; • Vandentiekio įrengimo darbai; • Nuotekų įrengimo darbai; • Šildymo sistemos įrengimo darbai; • Vėdinimo sistemos įrengimo darbai; • Katilinės įrengimo darbai, keltuvo įrengimo darbai, mažosios architektūros įrengimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
15. Esant nenumatytoms, nuo tiekėjo ir perkančiosios organizacijos valios nepriklausančioms aplinkybėms, šalims raštu išreiškus tam sutikimą, tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas 1 kartą iki 3 mėn. laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Bendruomenės laisvalaikio ir užimtumo centro įkūrimas Prienuose, sukuriant užimtumo infrastruktūrą“ pagal priemonę „Miestų kompleksinė plėtra“ Nr. 07.1.1-CPVA-R-905-21-0022

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties užtikrinimas - pinigų sulaikymas.
Užtikrinimas 3 proc. priimtos sutarties sumos, pagal sutarties projekto 7.1 punktą Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma netaikoma. Sutarties įvykdymas užtikrinamas vadovaujantis sutarties projekto 9.5.2 papunkčio nuostatomis (Rangovas pagal Sutartį neatliko arba neatlieka kokio nors Darbo arba įsipareigojimo, apie kurį jam atitinkamai buvo pranešęs Užsakovas. Tokiu atveju Užsakovas gali reikalauti Rangovo pateikti pakoreguotus mokėjimo dokumentus, atitinkamai sumažinant tarpinio mokėjimo sumą to Darbo arba įsipareigojimo verte. Kiekvieno tarpinio mokėjimo suma sumažinama atėmus sutarties projekto 3.4 papunktyje nurodytą sulaikymo dydį
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-10-29
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-11-19
Vietos laikas:  14:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.5)

Paskelbimo data

2019-10-15