Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VĮ 'Lietuvos paminklai'
110051791
Šnipiškių g. 3, Vilnius
Vilnius
09309
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Girskaitė-Zemitan
Telefonas:
+370 52300461
El. paštas:
d.girskaite@lpaminklai.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.lpaminklai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6992
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=452960Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=452960&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Užsakovo funkcijų vykdymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ylakių Viešpaties Apreiškimo Švč. M. marijai bažnyčios (u. k. 16055) Židiškių g. 1, Ylakių mstl., Skuodo raj., bokštų ir karnizų tvarkybos (restauravimo, remonto) darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45454100
-
Restauravimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Ylakių Viešpaties Apreiškimo Švč. M. Marijai bažnyčios (u. k. 16055) Židiškių g. 1, Ylakių mstl., Skuodo raj., bokštų ir karnizų tvarkybos (restauravimo ir remonto) darbus.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 148236.38
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45454100
-
Restauravimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Židiškių g. 1, Ylakių mstl., Skuodo raj.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Ylakių Viešpaties Apreiškimo Švč. M. Marijai bažnyčios (u. k. 16055) Židiškių g. 1, Ylakių mstl., Skuodo raj., bokštų ir karnizų tvarkybos (restauravimo ir remonto) darbus.
Darbų apimtys numatytos techninėje specifikacijoje – Ylakių Viešpaties Apreiškimo Švč. M. Marijai bažnyčios (u. k. 16055), Židiškių g. 1, Ylakių mstl., Ylakių sen.,, Skuodo r. sav. bokštų ir karnizų tvarkybos (restauravimo ir remonto) darbų projekte.
Darbų apimtys numatytos techninėje specifikacijoje – Ylakių Viešpaties Apreiškimo Švč. M. Marijai bažnyčios (u. k. 16055), Židiškių g. 1, Ylakių mstl., Ylakių sen.,, Skuodo r. sav. bokštų ir karnizų tvarkybos (restauravimo ir remonto) darbų projekte.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2020-12-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti 1 (vieną) kartą pratęsta iki 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui, tačiau ne daugiau nei nulėmė atitinkamos aplinkybės, nurodytos konkurso sąlygų 3 priedo pirkimo sutarties projekto 2.6 punkte.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Visi Darbai numatyti projekte turi būti atlikti iki 2020 m. spalio 30 d. nuo Sutarties įsigaliojimo.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų.
Užpildytą EBVPD turi pateikti:
1.1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
1.2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
1.3. kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
2. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, pašalinimo pagrindų.
3. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio.
Užpildytą EBVPD turi pateikti:
1.1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
1.2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
1.3. kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
2. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, pašalinimo pagrindų.
3. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų bus prašoma tik iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties sąlygų įvykdymas būtų užtikrinamas banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu 5 proc. be PVM nuo pradinės sutarties vertės sumai.
Užsakovas už atliktus darbus atsiskaito ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų pagal Užsakovo ir Rangovo pasirašytus ir statytojo vizuotus atliktų darbų aktus ir Rangovo išrašytas PVM sąskaitas faktūras.
Dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Užsakovo (vėluojant finansavimui ar kt.), apmokėjimo už atliktus darbus terminai gali būti pratęsti, bet ne ilgesniam kaip 60 dienų laikotarpiui nuo atliktų darbų aktų patvirtinimo dienos.
Užsakovas už atliktus darbus atsiskaito ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų pagal Užsakovo ir Rangovo pasirašytus ir statytojo vizuotus atliktų darbų aktus ir Rangovo išrašytas PVM sąskaitas faktūras.
Dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Užsakovo (vėluojant finansavimui ar kt.), apmokėjimo už atliktus darbus terminai gali būti pratęsti, bet ne ilgesniam kaip 60 dienų laikotarpiui nuo atliktų darbų aktų patvirtinimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-04-29
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-04-29
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
VĮ "Lietuvos paminklai", 221 kab., Šnipiškių g. 3, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Tiekėjas užtikrindamas pasiūlymo galiojimą, kartu su pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimą užtikrinantį dokumentą – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą elektronine forma ne mažesnei negu 1 500,00 Eur sumai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1, LT-01501 Vilnius
Vilnius
01501
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-04-12