Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Dainius Voveris
Telefonas:
+370 52394773
El. paštas:
dainius.voveris@vilniausvt.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vvtr.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=471103Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=471103&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Asfalto dangos remonto darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233000
-
Greitkelių, kelių tiesimo, jų pamatų ir dangos klojimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – asfalto dangos remonto darbai, kurie apima perkančiojo subjekto teritorijų asfalto dangos (duobių) remonto bei dvisluoksnės asfaltbetonio dangos atstatymo darbus
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 120000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233000
-
Greitkelių, kelių tiesimo, jų pamatų ir dangos klojimo darbai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – asfalto dangos remonto darbai, kurie apima perkančiojo subjekto teritorijų asfalto dangos (duobių) remonto bei dvisluoksnės asfaltbetonio dangos atstatymo darbus
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 120000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus. Bendra darbų užsakymo laikotarpio trukmė (su pratęsimais) negali būti ilgesnė nei 36 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo užpildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už atliktus darbus perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų, terminą skaičiuojant nuo PVM sąskaitos faktūros, atliktų darbų priėmimo-perdavimo akto pagrindu, pateikimo dienos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkantysis subjektas reikalauja, kad pirkimo sutarties sąlygų įvykdymas būtų užtikrinamas 2 000 Eur dydžio užstatu arba neatšaukiama ir besąlygiška banko garantija, arba draudimo bendrovės laidavimo raštu 2 000 Eur sumai.
Tiekėjas, uždelsęs atlikti perkančiojo subjekto užsakytus darbus ar pašalinti nurodytus atliktų darbų trūkumus ilgiau nei 5 darbo dienas nuo sutartyje nurodytų terminų pabaigos, perkančiajam subjektui pareikalavus, nuo sekančios dienos (po pareikalavimo) už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną moka 30 eurų baudą, kuri gali būti išskaičiuota iš perkančiojo subjekto priklausančių mokėjimų sumos, bei atlygina perkančiajam subjektui kitus jo patirtus nuostolius dėl netinkamai vykdomų įsipareigojimų ar netinkamos darbų kokybės padarinių.
Tiekėjas, uždelsęs atlikti perkančiojo subjekto užsakytus darbus ar pašalinti nurodytus atliktų darbų trūkumus ilgiau nei 5 darbo dienas nuo sutartyje nurodytų terminų pabaigos, perkančiajam subjektui pareikalavus, nuo sekančios dienos (po pareikalavimo) už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną moka 30 eurų baudą, kuri gali būti išskaičiuota iš perkančiojo subjekto priklausančių mokėjimų sumos, bei atlygina perkančiajam subjektui kitus jo patirtus nuostolius dėl netinkamai vykdomų įsipareigojimų ar netinkamos darbų kokybės padarinių.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-08-14
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-12-11
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-08-14
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose adresu Žolyno g. 15, Vilniuje, 200 kab., 2 aukšte.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-07-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?