Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams:
Vaida Grigorjeva
Telefonas:
+370 52112158
El. paštas:
vaida.grigorjeva@vilnius.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vilnius.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5247
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=439711Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=439711&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Fino gatvės nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. rekonstravimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami Fino gatvės nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. rekonstravimo darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
S. Fino gatvės rekonstravimas ( nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g.), įrengiant modernias eismo saugos priemones.
Preliminari darbų apimtis – nurodyta sąnaudų žiniaraščiuose, kurie parengti pagal techninį projektą.
Perkami darbai bus vykdomi pagal „S. Fino gatvės nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. rekonstravimo Vilniuje projektas“ parengtą techninį projektą ir darbo projektą, kurį tiekėjas privalės pasirengti pats.
Preliminari darbų apimtis – nurodyta sąnaudų žiniaraščiuose, kurie parengti pagal techninį projektą.
Perkami darbai bus vykdomi pagal „S. Fino gatvės nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. rekonstravimo Vilniuje projektas“ parengtą techninį projektą ir darbo projektą, kurį tiekėjas privalės pasirengti pats.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas gali būti finansuojamas ES lėšomis. Projektas: „ Giedraičių g. rekonstravimas, įrengiant modernias eismo saugos priemones “
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimo sutarties vykdymo metu dėl nenumatytų aplinkybių, kurios nepriklauso nuo tiekėjo ir kurias tiekėjas privalės pagrįsti raštu (dėl darbų atlikimui nepalankių gamtinių sąlygų; dėl trečiųjų šalių neveikimo arba netinkamo veikimo; dėl atsiradusių papildomų darbų; dėl teisminių ir neteisminių ginčų) gali būti sustabdytas iki 12 mėnesių per visą Sutarties vykdymo laikotarpį.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad darbų atlikimo laikotarpiui pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu arba banko garantija 16 000 EUR.
Tekėjui praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nustatytą šioje sutartyje, Užsakovas turi teisę pasinaudoti Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimu arba Rangovas Užsakovo reikalavimu moka 0,02 proc. delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neatliktų Darbų kainos.
Užsakovas sumoka Rangovui pagal faktiškai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktą, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą bei jam pateiktą PVM sąskaitą-faktūrą arba lygiavertį dokumentą per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai Užsakovas priima faktiškai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktą, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą. Tais atvejais, kai yra objektyviai pagrįsta, mokėjimai gali būti atidedami, vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 kalendorinių dienų nuo Darbų priėmimo – perdavimo akto, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymos pateikimo Užsakovui dienos.
Tekėjui praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nustatytą šioje sutartyje, Užsakovas turi teisę pasinaudoti Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimu arba Rangovas Užsakovo reikalavimu moka 0,02 proc. delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neatliktų Darbų kainos.
Užsakovas sumoka Rangovui pagal faktiškai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktą, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą bei jam pateiktą PVM sąskaitą-faktūrą arba lygiavertį dokumentą per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai Užsakovas priima faktiškai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktą, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą. Tais atvejais, kai yra objektyviai pagrįsta, mokėjimai gali būti atidedami, vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 kalendorinių dienų nuo Darbų priėmimo – perdavimo akto, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymos pateikimo Užsakovui dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-02-05
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-02-05
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje Konstitucijos pr. 3, 215 kabinete.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52688037
VI.5)
Paskelbimo data
2019-01-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?