CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

LITGRID, AB
302564383
Vilniaus m. A. Juozapavičiaus g. 13
Vilnius
09311
LT
Asmuo ryšiams: Sandra Kuzminskaitė
Telefonas: +370 70702069
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.litgrid.eu

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=457543
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Elektros energija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Biuro kėdžių pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39000000  -  Baldai (įskaitant biuro baldus), dekoratyviniai patalpų objektai, buitiniai prietaisai (išskyrus apšvietimo) ir valikliai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pagal techninę specifikaciją perkamos biuro kėdės
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39000000  -  Baldai (įskaitant biuro baldus), dekoratyviniai patalpų objektai, buitiniai prietaisai (išskyrus apšvietimo) ir valikliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viršuliškių skg. 99B, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbo kėdės - 224;
Dispečerinės 24/7 kėdės - 6;
Posėdžių kėdės - 212;
Lankytojo kėdės - 189;
Baro aukščio kėdės - 16;
Valgomojo kėdė s - 30.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Kokybė  /  Lyginamasis svoris:  40
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  60
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas kartu su paraiška turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Jeigu grįsdamas atitikimą nustatytiems kvalifikacijos reikalavimams Tiekėjas remiasi subtiekėjų ar kitų ūkio subjektų pajėgumais, kartu su Paraiška Tiekėjas turi pateikti ir šių subjektų užpildytus EBVPD.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Po Sutarties sudarymo ne vėliau kaip per 10 darbo dienų Pirkėjas sumoka Pardavėjui 30% Sutarties 4.2.1 punkte nurodytos Prekių kainos.
Likusius 70% Sutarties 4.2.1 punkte nurodytos Prekių kainos Pirkėjas sumokės Pardavėjui po Prekių sumontavimo, pasirašius Prekių priėmimo-perdavimo aktą, per 30 dienų nuo PVM sąskaitos faktūros per „E. sąskaita“ sistemą gavimo dienos.
Sutarties 4.2.2 punkte nurodytą Prekių kainą už pagal poreikį užsakomas Prekes Pirkėjas sumokės Pardavėjui po kiekvieno tokių Prekių užsakymo įvykdymo, pasirašius Prekių priėmimo-perdavimo aktą, per 30 dienų nuo PVM sąskaitos faktūros per „E. sąskaita“ sistemą gavimo dienos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pirkimą laimėjęs Tiekėjas iki Pirkimo sutarties sudarymo privalės pateikti Perkančiajam subjektui priimtiną Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko, nurodyto Pirkimo sąlygų 5 priede, garantiją, atitinkančią Pirkimo sutarties projekte (Pirkimo sąlygų 5 priede) nurodytus reikalavimus. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis turi būti 10 000, 00 Eur. Tiekėjas turi užtikrinti, kad banko garantija galiotų visą Sutarties vykdymo laikotarpį ir 30 dienų po jo. Banko garantijoje turi būti nurodytas garantijos galiojimo terminas.
2. Netesybos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-06-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-05-13
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?