CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VIEŠOJI ĮSTAIGA K.GRINIAUS SLAUGOS IR PALAIKOMOJO GYDYMO LIGONINĖ
135134113
Kruonio G. 21
KAUNAS
45366
LT
Asmuo ryšiams: Neringa Jurevičienė
Telefonas: +370 68695657
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=441855
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pacientų dietinio maitinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55520000  -  Pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

pirkimo objektas yra pacientų maitinimo paslaugos. BVPŽ kodas - 55520000-1 (pagaminto valgio tiekimo paslaugos). Pagamintas valgis turi būti pristatytas adresu: Kruonio 21, Kaunas: visomis kalendorinėmis dienomis, įskaitant poilsio ir šventines dienas pagal grafiką
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 138000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai)

55520000  -  Pagaminto valgio tiekimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

pirkimo objektas yra pacientų maitinimo paslaugos. BVPŽ kodas - 55520000-1 (pagaminto valgio tiekimo paslaugos).Pagamintas valgis turi būti pristatytas adresu: Kruonio 21, Kaunas: visomis kalendorinėmis dienomis, įskaitant poilsio ir šventines dienas pagal grafiką
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 138000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslauga perkama - 6 mėnesiams su galimybe pratęsti vieną kartą trims mėnesiams. Susidarius aplinkybėms, jog Perkančioji organizacija negaus finansavimo virtuvės atnaujinimo darbams, Paslauga bus pratęsiama iki kol bus išpirkta Numatoma sutarties vertė 138.000,00 Eur be PVM. Paslauga pradedama teikti ne anksčiau, kaip nuo 2018-03-17.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Teikėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
nekeliami
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jei Paslaugos teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia paslaugos nustatytu terminu, Paslaugos teikėjas per 5 darbo dienas sumoka 100 Eur minimalius Šalių iš anksto sutartus nuostolius.
2. Jei Paslaugos teikėjo patiekti patiekalai ir/ar maisto produktai neatitinka Sutarties 1 priede nustatytų reikalavimų, Paslaugos teikėjas per 5 darbo dienas sumoka 100 Eur minimalius Šalių iš anksto sutartus nuostolius.
3. Pirkėjui paslaugos teikimo metu pastebėjus prekių įpakavimo, tinkamumo vartoti terminų ar kitus neatitikimus Sutarties reikalavimams, surašomas aktas. Pagaminti patiekalai ir/ar maisto produktai nepriimami ir laikoma, kad paslauga nebuvo suteikta ir Paslaugos teikėjas per 5 darbo dienas sumoka 500 Eur minimalius Šalių iš anksto sutartus nuostolius.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

2019-636513
IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-02-22
Vietos laikas:  09:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-02-22
Vietos laikas:  10:00

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-02-12
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?