Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika
302705738
A.Jakšto g. 4
Panevėžys
35138
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Mažeikienė
Telefonas:
+370 45502226
El. paštas:
j.mazeikiene@prsp.lt
Faksas:
+370 45424296
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.prsp.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/28216
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=457338Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=457338&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Frakcionuoto vakuumo garų sterilizatorių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33191100
-
Sterilizatorius
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Frakcionuoto vakuumo garų sterilizatoriai, 6 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33191100
-
Sterilizatorius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Frakcionuoto vakuumo garų sterilizatoriai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
90
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties vykdymo metu dėl nenumatytų aplinkybių (pvz. gamintojas laiku nepristato prekės) šioje sutartyje numatytas prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas vieną kartą 1 mėnesiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Prekes Pardavėjas pristato Pirkėjui, sumontuoja, suderina, apmoko dirbti su įranga ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. Pardavėjui pažeidus Sutarties 2.1. punktą ir laiku nepristačius prekių Pirkėjo pareikalavimu Pardavėjas moka jam už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų prekių kainos.
3. Pirkėjas įsipareigoja atsiskaityti su Pardavėju mokėjimo pavedimu į Sutartyje nurodytą Pardavėjo sąskaitą banke per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir tinkamai įformintos PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
2. Pardavėjui pažeidus Sutarties 2.1. punktą ir laiku nepristačius prekių Pirkėjo pareikalavimu Pardavėjas moka jam už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų prekių kainos.
3. Pirkėjas įsipareigoja atsiskaityti su Pardavėju mokėjimo pavedimu į Sutartyje nurodytą Pardavėjo sąskaitą banke per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir tinkamai įformintos PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-05-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-05-29
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika, A.Jakšto g. 4, Panevėžys.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-05-14
VI.7)