Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Verslo aptarnavimo centras
303359627
P. Lukšio g. 5B
Vilnius
08221
LT
Asmuo ryšiams:
Ugnė Andriuškevičiūtė
Telefonas:
+370 69802582
El. paštas:
ugne.andriuskeviciute@le.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
https://vac.le.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/47164
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=465597Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=465597&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas.
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2019-ESO-518) Suskystintų gamtinių dujų išdujinimo stotelės nuomos paslaugos su SGD išdujinimu į Druskininkų sav. gamtinių dujų skirstymo sistemą
Nuorodos numeris:
(2019-ESO-518)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
65200000
-
Dujų paskirstymo ir susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Suskystintų gamtinių dujų išdujinimo stotelės nuomos paslaugos su SGD išdujinimu į Druskininkų sav. gamtinių dujų skirstymo sistemą
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
24100000
-
Dujos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
SGD išdujinimo stotelės įrenginių nuomos paslaugos, tame tarpe: SGD išdujinimo stotelės įrenginių pristatymas į Paslaugų teikimo vietą Druskininkuose; SGD išdujinimas į Druskininkų sav. gamtinių dujų skirstymo sistemą; Gamtinių dujų odoravimas; SGD išdujinimo stotelės įrenginių techninis aptarnavimas trečiųjų šalių SGD tiekimo metu - minimalus kiekis - 6 mėn., maksimalus kiekis - ne daugiau kaip 12 mėn.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.9)
Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus
Numatomas mažiausias skaičius:
1
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
1) Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos
priemonėmis.
2) Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, Pirkimas atliekamas
kitos perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – AB
"Energijos skirstymo operatorius".
priemonėmis.
2) Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, Pirkimas atliekamas
kitos perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – AB
"Energijos skirstymo operatorius".
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo
pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimai laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Klientas sumoka Paslaugų teikėjui už faktiškai per praėjusį mėnesį suteiktas kokybiškas Paslaugas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo akto pasirašymo ir Sąskaitos gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugų teikėjas supranta teikiamos Paslaugos reikšmę Druskininkų savivaldybės gyventojams ir besąlygiškai įsipareigoja už nustatytų Paslaugų rezultato trūkumų nepašalinimą per Sutarties SD 3.3. punkte nustatytą terminą, Klientui pareikalavus (delspinigių gali būti nereikalaujama, esant bent vienai Sutarties BD 9.9. punkte nurodytai aplinkybei), mokėti 0,1 procentų nuo nekokybiškai suteiktų Paslaugų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną. Jeigu Paslaugų teikėjas uždelsia pašalinti trūkumus ilgiau kaip 2 (dvi) kalendorines dienas, Paslaugų teikėjas įsipareigoja ne ginčo tvarka mokėti 0,2 procentų nuo nekokybiškai suteiktų Paslaugų kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, skaičiuojant nuo trečiosios uždelsimo dienos bei atlygina kitus nuostolius, atsiradusius dėl trūkumų nepašalinimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-07-15
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1) Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos
priemonėmis.
2) Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, Pirkimas atliekamas
kitos perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – AB
"Energijos skirstymo operatorius".
priemonėmis.
2) Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, Pirkimas atliekamas
kitos perkančiosios organizacijos vardu. Įgaliojusi organizacija – AB
"Energijos skirstymo operatorius".
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2019-06-26
VI.7)