Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vytauto Didžiojo universitetas
111950396
K. Donelaičio g. 58,
Kaunas
44248
LT
Asmuo ryšiams:
Irena Simonaitienė
Telefonas:
+370 37752331
El. paštas:
irena.simonaitiene@vdu.lt
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vdu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6701
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=476506Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=476506&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Aukštosios Fredos dvaro sodybos oranžerijos (U.K. KVR 25759) šiltnamių darbo projekto parengimo ir rekonstravimo darbų“ pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Aukštosios Fredos dvaro sodybos oranžerijos (U.K. KVR 25759) šiltnamių darbo projekto parengimo ir rekonstravimo darbų“ pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 121487.60
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Aukštosios Fredos dvaro sodybos oranžerijos (U.K. KVR 25759) šiltnamių darbo projekto parengimo ir rekonstravimo darbų“ pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 121487.60
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Vykdant pirkimą dalis lėšų yra numatyta iš 2019 metams valstybės biudžeto asignavimuose; dalis - iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 05.5.1-APVA-V-018-01-0009 „Materialinės bazės atnaujinimas augalų genetinių išteklių išsaugojimui, atkūrimui, atnaujinimui, genetinio tapatumo nustatymui“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Visi pirkime dalyvaujantys ūkio subjektai turi būti užpildę Europos Bendrasis viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). EBVPD pildomas pagal Perkančiosios organizacijos pateiktą formą ją įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt užpildžius ir atsisiuntus priedus, pateikiama kartu su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs teikėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą pagal EBVPD.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs teikėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą pagal EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nėra
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nėra
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Garantinio laikotarpio prievolių užtikrinimas turi būti pateikiamas užstatu, banko garantija arba draudimo įmonės laidavimo draudimo liudijimu 5 proc. nuo Darbų kainos.
2. Jeigu Rangovas laiku neatlieka Darbų ar Darbų etapo (jeigu toks nustatytas), Užsakovui pareikalavus, Rangovas turi mokėti 0,07 procento nuo Darbų vertės delspinigius už kiekvieną dieną. Užsakovas turi teisę šią sumą įskaityti į atliekamus mokėjimus Rangovui. Užsakovas taip pat turi teisę pasinaudoti sutarties įvykdymo užtikrinimu.
3. Jeigu Rangovas naudojamos medžiagos, prietaisai, įrenginiai neatitinka Techninio projekto reikalavimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas turi mokėti 300 Eur baudą už kiekvieną netinkamą medžiagą, prietaisą, įrenginį. Užsakovas turi teisę šią sumą įskaityti į atliekamus mokėjimus Rangovui. Užsakovas taip pat turi teisę pasinaudoti sutarties įvykdymo užtikrinimu.
4. Kitos sąlygos numatytos pirkimo dokumentuose.
2. Jeigu Rangovas laiku neatlieka Darbų ar Darbų etapo (jeigu toks nustatytas), Užsakovui pareikalavus, Rangovas turi mokėti 0,07 procento nuo Darbų vertės delspinigius už kiekvieną dieną. Užsakovas turi teisę šią sumą įskaityti į atliekamus mokėjimus Rangovui. Užsakovas taip pat turi teisę pasinaudoti sutarties įvykdymo užtikrinimu.
3. Jeigu Rangovas naudojamos medžiagos, prietaisai, įrenginiai neatitinka Techninio projekto reikalavimų, Užsakovui pareikalavus, Rangovas turi mokėti 300 Eur baudą už kiekvieną netinkamą medžiagą, prietaisą, įrenginį. Užsakovas turi teisę šią sumą įskaityti į atliekamus mokėjimus Rangovui. Užsakovas taip pat turi teisę pasinaudoti sutarties įvykdymo užtikrinimu.
4. Kitos sąlygos numatytos pirkimo dokumentuose.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-09-20
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-12-20
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-09-20
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Vytauto didžiojo universitetas, Studentų 11, Akademija, Kauno r.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18,
Kaunas
LT
Telefonas:
+370 37490941
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2019-09-09