CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams: Giedrė Zuzevičiūtė
Telefonas: +370 64710978
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.krs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=468136
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Žaliuzių viešasis pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39515400  -  Žaliuzės
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Žaliuzės perkamos Kauno rajono savivaldybės administracinio pastato langams (adresas: Savanorių pr. 371, Kaunas). Preliminarus perkamas kiekis 500 m2. Preliminarus kiekis yra kainos nustatymui, žaliuzės bus perkamos etapais pagal poreikį, abiejų šalių susitarimu. Perkančioji organizacija gali nupirkti 20 % daugiau ar mažiau m2 žaliuzių.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 41322.31  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39515400  -  Žaliuzės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Žaliuzės perkamos Kauno rajono savivaldybės administracinio pastato langams (adresas: Savanorių pr. 371, Kaunas). Preliminarus perkamas kiekis 500 m2. Preliminarus kiekis yra kainos nustatymui, žaliuzės bus perkamos etapais pagal poreikį, abiejų šalių susitarimu. Perkančioji organizacija gali nupirkti 20 % daugiau ar mažiau m2 žaliuzių.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 41322.31  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis sudaroma 12 mėnesių su galimybe pratęsti sutartį 2 kartus po 12 mėnesių, bet ne ilgiau nei bus nupirkta Prekių už 50 000,00 Eur (su PVM).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti konkurso sąlygų 1 ir 2 lentelėse nurodytus reikalavimus. Šiai informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1) Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas netesybomis (bauda). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 1500 eurų.
2) Jei Pardavėjas nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų ar vykdo juos netinkamai, Pirkėjas įgyja teisę pareikalauti iš Pardavėjo 6.1. punkte nustatyto dydžio baudos. Sutarties įvykdymo užtikrinimu garantuojama, kad Pirkėjui bus atlyginti nuostoliai, atsiradę Pardavėjui dėl jo kaltės pažeidus Sutartį. Pardavėjas, teikdamas pasiūlymą pirkimui ir vykdydamas Sutartį, prisiima atsakomybę ir dėl gamintojo kaltės atsiradusių šios Sutarties pažeidimų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-07-25
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-07-25
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2019-07-11
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?