Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
188659752
Vasario 16-osios g. 14, Vilnius
Vilnius
01514
LT
Asmuo ryšiams:
Gintaras Rusevičius
Telefonas:
+370 52687902
El. paštas:
g.rusevicius@vmi.lt
Faksas:
+370 52194245
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas:
http://www.vmi.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5339
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=463844Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=463844&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Valstybinės mokesčių inspekcijos analitinės programinės įrangos SAS priežiūros paslaugų viešasis pirkimas
Nuorodos numeris:
2019
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72261000
-
Programinės įrangos palaikymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
VMI prie FM turimos Analitinės programinės įrangos SAS priežiūros paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 39670.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72266000
-
Programinės įrangos konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
VMI prie FM turimos Analitinės programinės įrangos SAS priežiūros paslaugos. Orientacinis kiekis 700 val.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 39670.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už tinkamai įvykdytą PASLAUGĄ (patvirtinama PASLAUGOS perdavimo — priėmimo aktu), UŽSAKOVAS atsiskaito su TIEKĖJU ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo dienos, kai pasirašomas PASLAUGOS perdavimo – priėmimo aktas ir UŽSAKOVAS patvirtina PVM sąskaitą faktūrą „E. sąskaita“ informacinėje sistemoje.
2. TIEKĖJAS už kiekvieną pavėluotą valandą, suėjusią pasibaigus įsipareigojimų terminui, šalinant klaidą ir / ar triktį ar suteikiant konsultaciją, moka VMI prie FM 0,0006 procento, o kritinės klaidos atveju už kiekvieną pavėluotą valandą — 0,005 procento pirkimo sutarties kainos be PVM dydžio baudą. Bauda negali būti mažesnė nei 4 Eurai už darbo valandą, kritinės klaidos atveju — mažesnė nei 30 Eurų už darbo valandą. Baudų suma negali viršyti 5 procentų visos pirkimo sutarties kainos be PVM.
2. TIEKĖJAS už kiekvieną pavėluotą valandą, suėjusią pasibaigus įsipareigojimų terminui, šalinant klaidą ir / ar triktį ar suteikiant konsultaciją, moka VMI prie FM 0,0006 procento, o kritinės klaidos atveju už kiekvieną pavėluotą valandą — 0,005 procento pirkimo sutarties kainos be PVM dydžio baudą. Bauda negali būti mažesnė nei 4 Eurai už darbo valandą, kritinės klaidos atveju — mažesnė nei 30 Eurų už darbo valandą. Baudų suma negali viršyti 5 procentų visos pirkimo sutarties kainos be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-06-27
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-06-27
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Vasario 16-osios g. 14, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2019-06-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?