CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams: Gaudenis Sadaunykas
Telefonas: +370 52394736
Faksas: +370 52394749
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vvtr.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=393575
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Įvairių silikoninių, guminių ir PVC žarnų pirkimas
Nuorodos numeris:  376107
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44165000  -  Žarnos, statvamzdžiai ir movos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos įvairios silikoninės, guminės ir PVC žarnos (toliau – Prekės). Pirkimo objektas skaidomas į 2 dalis: 1. silikoninės žarnos; 2. guminės ir PVC žarnos. Perkamų Prekių savybės, preliminarūs kiekiai, skirti pasiūlymų palyginimui, ir Prekių reikalavimai apibūdinti pirkimo sąlygų 1 priede „Įvairių silikoninių, guminių ir PVC žarnų techninė specifikacija“ (toliau – Specifikacija).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 120900.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Silikoninės žarnos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai)

44165000  -  Žarnos, statvamzdžiai ir movos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius, Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos 16-os skirtingų diametrų (13-60 mm) įvairių ilgių silikoninė žarnos-alkūnės (kampas 900) – bendras kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 525 vnt. ir 20-ies skirtingų diametrų (6-76 mm) silikoninė žarnos – bendras kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 675 m. Prekės bus perkamos dalimis pagal atskirus Perkančiojo subjekto (PS) užsakymus. Minimalūs užsakomi Prekių kiekiai – Specifikacijoje nurodyti Prekių mato vienetai (pvz., vienetas, metras). PS neįsipareigoja Prekių užsakymo laikotarpiu užsakyti ir nupirkti visas Specifikacijos sąrašo Prekes arba bet kurios Prekės visą kiekį. Prekių užsakymo laikotarpiu PS, esant poreikiui, gali įsigyti Specifikacijoje nenurodytų, tačiau su pirkimo objektu susijusių, prekių, neviršijant numatytų lėšų sumos 10 proc. Už Specifikacijoje nenurodytas, tačiau su pirkimo objektu susijusias, prekes Perkantysis subjektas mokės ne didesnes nei susitarimo pasirašymo dieną tiekėjo kainyne, kataloge ar interneto svetainėje nurodytas galiojančias šių prekių kainas arba, jei tokios kainos neskelbiamos, tiekėjo pasiūlytas, konkurencingas ir rinką atitinkančias, kainas, jei tiekėjas šias prekes galės pasiūlyti. PS užsakytus Prekių kiekius tiekėjas turės savo transportu ir sąskaita pristatyti į užsakymuose nurodytus PS sandėlius adresu Žolyno g. 15, Justiniškių g. 14 arba Verkių g. 52 Vilniuje ne ilgiau nei per 5 d. d. nuo užsakymo pateikimo dienos. Prekių užsakymo laikotarpiu PS užsakytas Prekes (Prekių kiekius) tiekėjas privalės PS pristatyti ir pasibaigus Prekių užsakymo laikotarpiui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 99000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių užsakymo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekių užsakymo laikotarpis sutarties šalių susitarimu gali būti pratęstas 2 kartus, kiekvieną kartą Prekių užsakymo laikotarpį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. laikotarpiui. Bendras sutarties Prekių užsakymo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Guminės ir PVC žarnos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) šio pirkimo BVPŽ kodas (-ai)

44165000  -  Žarnos, statvamzdžiai ir movos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius, Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama: guminė žarnos (aušinimo skysčiui): 8 mm vidinio skersmens – kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 50 m., 15 mm vidinio skersmens – kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 120 m.; guminė žarnos (naftos produktams) – 5-ių skirtingų vidinių skersmenų (3,2-11,5 mm) – bendras kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 1 100 m.; suvirinimo žarnos (deguonies) – 3-jų skirtingų vidinių skersmenų (6,3-13,0 mm) – bendras kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 270 m.; suvirinimo žarnos (acetileno) – 2-jų skirtingų vidinių skersmenų (6,3 ir 8,0-9,0 mm) – bendras kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 100 m.; PVC žarnos (suspaustam orui) – 4-ių skirtingų vidinių skersmenų (10-19 mm) – bendras kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 480 m.; poliamidinės žarnos – 2-jų skirtingų vidinių skersmenų (4-6 mm) – bendras kiekis 12 mėn. Prekių užsakymo laikotarpiu – 210 m. (toliau – Prekės).
Prekės bus perkamos dalimis pagal atskirus Perkančiojo subjekto (PS) užsakymus. Minimalūs užsakomi Prekių kiekiai – Specifikacijoje nurodyti Prekių mato vienetai (pvz., vienetas, metras). PS neįsipareigoja Prekių užsakymo laikotarpiu užsakyti ir nupirkti visas Specifikacijos sąrašo Prekes arba bet kurios Prekės visą kiekį. Prekių užsakymo laikotarpiu PS, esant poreikiui, gali įsigyti Specifikacijoje nenurodytų, tačiau su pirkimo objektu susijusių, prekių, neviršijant numatytų lėšų sumos 10 proc. Už Specifikacijoje nenurodytas, tačiau su pirkimo objektu susijusias, prekes Perkantysis subjektas mokės ne didesnes nei susitarimo pasirašymo dieną tiekėjo kainyne, kataloge ar interneto svetainėje nurodytas galiojančias šių prekių kainas arba, jei tokios kainos neskelbiamos, tiekėjo pasiūlytas, konkurencingas ir rinką atitinkančias, kainas, jei tiekėjas šias prekes galės pasiūlyti. PS užsakytus Prekių kiekius tiekėjas turės savo transportu ir sąskaita pristatyti į užsakymuose nurodytus PS sandėlius adresu Žolyno g. 15, Justiniškių g. 14 arba Verkių g. 52 Vilniuje ne ilgiau nei per 5 d. d. nuo užsakymo pateikimo dienos. Prekių užsakymo laikotarpiu PS užsakytas Prekes (Prekių kiekius) tiekėjas privalės PS pristatyti ir pasibaigus Prekių užsakymo laikotarpiui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 21900.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių užsakymo laikotarpis – 12 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekių užsakymo laikotarpis sutarties šalių susitarimu gali būti pratęstas 2 kartus, kiekvieną kartą Prekių užsakymo laikotarpį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. laikotarpiui. Bendras sutarties Prekių užsakymo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nereikalaujama.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nereikalaujama
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Nereikalaujama
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Atsižvelgiant į sutarties pobūdį ir ypatumus, už iš tiekėjo įsigytas Prekes Perkantysis subjektas atsiskaitys mokėjimo pavedimu (-ais) į tiekėjo nurodytą sąskaitą banke per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sąskaitos faktūros už parduotas Prekes privalo būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjui tiekiant Prekes netinkamai ar netinkamas prekes, netiekiant Prekių, tiekėjas PS pretenzijoje nurodytus trūkumus privalo ištaisyti ne ilgiau nei per 2 d. d. nuo PS pretenzijos gavimo dienos. Tiekėjas, neištaisęs PS pretenzijoje nurodytų trūkumų per nustatytą laiką, PS pareiškus pretenziją, nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 30 € baudą bei atlygina PS kitus jo patirtus nuostolius dėl netinkamai vykdomų tiekėjo įsipareigojimų ar netinkamos Prekių kokybės padarinių. Jei PS tiekėjui pateikia 5 pretenzijas, už kiekvieną vėlesnę PS pretenziją tiekėjui gali būti skiriama 100 € bauda. Tiekėjas, uždelsęs pristatyti Prekes Sutartyje nurodytu terminu, PS pareikalavus, nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,02 proc. nuo nepristatytų Prekių vertės dydžio delspinigius, bet ne daugiau nei 6,0 proc. nuo nepristatytų Prekių vertės. Šiuo atveju palūkanos nemokamos. Baudos ir delspinigiai gali būti išskaičiuoti iš PS mokėtinos tiekėjui sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-04-26
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2018-08-23
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-04-26
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje UAB "Vilniaus viešasis transportas" patalpose – posėdžių salėje (200 kab. II aukšte), adresu Žolyno g. 15, LT-10209 Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037
Faksas: +370 52625645

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)

Šio skelbimo išsiuntimo data

2018-04-12
VI.7)

Metinis pirkimų planas

https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/Search -- 302683277

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?