CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=383239
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Palangos miesto ir Šventosios seniūnijos gatvių, dviračių takų, kvartalinių įvažiavimų ir kiemų asfaltbetonio dangų taisymo darbų 2018-2020 metais pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Metinis preliminarus taisomos asfaltbetonio dangos plotas apie 6500 kv. m.
Metinis preliminarus remontuojamų/ keičiamų lietaus nuotekų šulinių/ šulinėlių
dangčių/perdengimų skaičius - ~ 40 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palangos miesto savivaldybės teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Metinis preliminarus taisomos asfaltbetonio dangos plotas apie 6500 kv. m.
Metinis preliminarus remontuojamų/ keičiamų lietaus nuotekų šulinių/ šulinėlių
dangčių/perdengimų skaičius -~40 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2020-12-29
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumenmtas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Apmokėjimas už atliktus darbus bus vykdomas iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos lėšų.
Užsakovas sumoka už atliktus darbus pagal gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų aktus, PVM sąskaitas faktūras) per 3 darbo dienas po lėšų gavimo iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-03-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2018-05-11
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-03-12
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo bei patvirtina antspaudais abi Sutarties Šalys ir kai Rangovas pateikia Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją.
Tiekėjas privalo per 5 (penkias) darbo dienas nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – 3 proc. dydžio nuo metinės sutarties sumos Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
Kitais metais 3 proc. nuo metinės sutarties sumos garantijos užtikrinimas turi būti pratęstas likus ne mažiau kaip 30 d. iki einamųjų metų sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos pabaigos.
2. Sutarties terminas – nuo sutarties įsigaliojimo dienos iki 2020 m. gruodžio 29 d..
3. Darbų eiga:
I etapas – Sutarties įsigaliojimo diena – 2018 m. birželio 20 d., II etapas – 2018 m. rugsėjo 10 d. – 2018 m. spalio 31 d.
III etapas – 2019 m. balandžio 1 d. – 2019 m. birželio 20 d., IV etapas – 2019 m. rugsėjo 9 d. – 2019 m. spalio 31 d.
V etapas – 2020 m. balandžio 1 d. – 2020 m. birželio 19 d., VI etapas – 2020 m. rugsėjo 7 d. – 2020 m. spalio 30 d.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2018-02-19
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Pirkimas įtrauktas į metinį pirkimų planą

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?