CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė Telšių autobusų parkas
180193231
Gedimino g. 1, Telšių m., 87134 Telšių r. sav.
Telšiai
87134
LT
Asmuo ryšiams: Audronė Lečkauskienė
Telefonas: +8 44453389
Faksas: +8 44452270
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://telsiuap.lt//

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=390862
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Uždaroji akcinė bendrovė
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Keleivių pervežimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Naujų M3 klasės autobusų pirkimas lizingu
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34121100  -  Viešojo transporto paslaugų autobusai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

UAB Telšių autobusų parkas numato pirkti du naujus M3 klasės autobusus lizingu.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66114000  -  Finansinio lizingo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Mažeikių g.13D, Telšiai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

UAB Telšių autobusų parkas numato pirkti du naujus M3 klasės autobusus lizingu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 84
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Reikalaujama, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą-aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentu ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5d. komisijos įgyvendinimo reglamentu(ES)2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų standartinė forma (OL2016 L3, p16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
2. Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus.
Visų EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas per 5 darbo dienas po sutarties sudarymo privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – 5 proc. sutarties vertės dydžio (su PVM). Sutarties įvykdymas gali būti užtikrinamas vienu iš žemiau nurodytų būdų:
1. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo
draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis (originalas), kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3. Užstatu, kuris pervedamas į UAB Telšių autobusų parko sąskaitą Nr. LT894010042800010286, esančią AB DNB banke.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-04-16
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2018-04-16
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Su pasiūlymais bus susipažįstama Perkančiojo subjekto buveinės vietoje: Gedimino g. 1, Telšiai, antras aukštas, 201 kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Komisijos posėdyje stebėtojai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS sistemoje, pasiekiamoje adresu: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
Pasiūlymus gali teikti tik CVP IS registruoti tiekėjai.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT-76299
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2018-03-28
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Pirkimas "Naujų M3 klasės autobusų pirkimas lizingu" įtrauktas į2018 metų pirkimo planą.

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?