Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė Palangos šilumos tinklai
152697886
Klaipėdos pl. 63, Palangos m., Palangos m. sav.
PALANGA
00148
LT
Asmuo ryšiams:
Ema Kairienė
Telefonas:
+370 46051431
El. paštas:
ema.kairiene@palangosst.lt
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.palangosst.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/25975
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=377155Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=377155&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Elektroninių karšto vandens skaitiklių įrengimas/pakeitimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45331100
-
Centrinio šildymo įrengimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami preliminariai 7000 vnt. naujų elektroninių karšto vandens skaitiklių UAB „Palangos šilumos tinklai“ aptarnaujamų daugiabučių namų butų ir/ar kitų patalpų karšto vandens įvaduose, įrengimo/pakeitimo darbai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 350000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331100
-
Centrinio šildymo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Palangos miesto savivaldybės teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Naujų elektroninių karšto vandens skaitiklių UAB „Palangos šilumos tinklai“ aptarnaujamų daugiabučių namų butų ir/ar kitų patalpų karšto vandens įvaduose įrengimo/pakeitimo darbai. Preliminarus kiekis - 7000 vnt. Užsakovas neįsipareigoja nupirkti viso numatomų darbų atlikimo kiekio. Darbų apimtys gali kisti priklausomai nuo poreikio. Tiekėjas turi pasiūlyti vieno elektroninio karšto vandens skaitiklio įrengimo/pakeitimo kainą. Į pasiūlymo kainą turi būti įskaičiuotos visos skaitiklių, darbų, medžiagų, mechanizmų ir transporto išlaidos, taip pat kitos išlaidos, nurodytos Pirkimo sąlygose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 350000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirmame pirkimo etape tiekėjai rengia ir pateikia paraiškas dalyvauti pirkime. Paraiškos forma pateikiama pirkimo sąlygų 1 priede. Kartu su paraiška turi būti pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (toliau – EBVPD), interneto adresas https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=lt), preliminariai patvirtinantis, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, pagal Pirkimų įstatymo 62 straipsnį, atitinka pirkimo sąlygų 21 punkte nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pirkimo sąlygų 22 punkte nustatytus kvalifikacijos reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Patikrinęs paraiškas, antrame pirkimo etape perkantysis subjektas kviečia pateikti pasiūlymus visus tiekėjus, kurie atitiko reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus, išdėstytus pirkimo sąlygų 21 ir 22 punktuose bei kurių paraiškos atitiko pirkimo sąlygose keliamus reikalavimus.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas reikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo. Tiekėjas, užtikrindamas pasiūlymo galiojimą, privalo iki pirminių pasiūlymų pateikimo termino pabaigos pateikti pasiūlymą užtikrinantį dokumentą (banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą) arba pervesti nustatyto dydžio užstatą į UAB „Palangos šilumos tinklai“ banko sąskaitą. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo dydis – ne mažiau kaip 1 procentas nuo pirminio pasiūlymo kainos EUR be PVM.
Dalyvis per 10 dienų po Sutarties pasirašymo turi pateikti Perkančiajam subjektui nurodyto dydžio bei kitus reikalavimus atitinkantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo bendros pasiūlymo kainos be PVM. Dalyvis, vietoj banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo, gali pervesti nustatytos užtikrinimo vertės užstatą į UAB „Palangos šilumos tinklai“ banko sąskaitą.
Dalyvis per 10 dienų po Sutarties pasirašymo turi pateikti Perkančiajam subjektui nurodyto dydžio bei kitus reikalavimus atitinkantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo bendros pasiūlymo kainos be PVM. Dalyvis, vietoj banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo, gali pervesti nustatytos užtikrinimo vertės užstatą į UAB „Palangos šilumos tinklai“ banko sąskaitą.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pridėtinės vertės mokėjimo sąskaitos – faktūros, sąskaitos faktūros, kreditoriniai ir debitoriniai dokumentai bei avansinės sąskaitos turi būti teikiamos naudojantis tik informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis.
Mokėjimai atliekami tokia tvarka: Užsakovas už atliktus darbus atsiskaito Rangovui per 45 kalendorines dienas nuo sąskaitos faktūros pateikimo Užsakovui dienos mokėjimo pavedimu į Rangovo nurodytą banko sąskaitą.
Mokėjimai atliekami tokia tvarka: Užsakovas už atliktus darbus atsiskaito Rangovui per 45 kalendorines dienas nuo sąskaitos faktūros pateikimo Užsakovui dienos mokėjimo pavedimu į Rangovo nurodytą banko sąskaitą.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkantysis subjektas sudaryti sutartį raštu kviečia tą dalyvį, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, kartu jam nurodomas laikas, iki kada reikia atvykti sudaryti Sutartį.
Sutarties projektas pateikiamas šių pirkimo sąlygų priede. Sutarties sąlygos yra privalomos ir sudarant sutartį nebus keičiamos.
Sutarties projektas pateikiamas šių pirkimo sąlygų priede. Sutarties sąlygos yra privalomos ir sudarant sutartį nebus keičiamos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Ribotas konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-01-18
Vietos laikas:
10:00
IV.2.3)
Kvietimų pateikti pasiūlymus ar dalyvauti pirkimo procedūroje išsiuntimo atrinktiems kandidatams numatyta data
Data: 2018-01-19
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiekėjas, norėdamas iki pirkimo sutarties sudarymo ginčyti perkančiojo subjekto sprendimus ar veiksmus, turi pateikti pretenziją perkančiajam subjektui Pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka. Pretenzija turi būti pateikta CVP IS priemonėmis. Perkančiojo subjekto priimtas sprendimas gali būti skundžiamas teismui Pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
Siekiant užtikrinti vienodą tiekėjų teikiamų prašymų aiškinimą, Tiekėjas, teikdamas Perkančiajam subjektui pretenziją, turi aiškiai raštu nurodyti, kad jo teikiamas prašymas turi būti laikomas pretenzija.
Perkantysis subjektas nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos laikantis Pirkimų įstatymo 107 straipsnio 1 dalyje nustatytų terminų. Neprivaloma nagrinėti pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties perkančiojo subjekto priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
Perkantysis subjektas, gavęs pretenziją, nedelsdamas sustabdo pirkimo procedūrą, kol bus išnagrinėta pretenzija ir priimtas sprendimas.
Siekiant užtikrinti vienodą tiekėjų teikiamų prašymų aiškinimą, Tiekėjas, teikdamas Perkančiajam subjektui pretenziją, turi aiškiai raštu nurodyti, kad jo teikiamas prašymas turi būti laikomas pretenzija.
Perkantysis subjektas nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos laikantis Pirkimų įstatymo 107 straipsnio 1 dalyje nustatytų terminų. Neprivaloma nagrinėti pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties perkančiojo subjekto priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
Perkantysis subjektas, gavęs pretenziją, nedelsdamas sustabdo pirkimo procedūrą, kol bus išnagrinėta pretenzija ir priimtas sprendimas.
VI.5)
Paskelbimo data
2018-01-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Pirkimo pavadinimas - elektroninių karšto vandens skaitiklių įrengimas/pakeitimas.
Pirkimo rūšis - darbai.
BVPŽ kodas - 45331100-7 centrinio šildymo įrengimo darbai.
Planuojama apimtis, matavimo vienetas - 7000 vnt.
Sutarties trukmė - 3 metai.
Numatoma pirkimo pradios data - 2018 m. l ketvirtis.
Ar bus sudaromas vidaus sandoris - ne.
Ar Pirkimas bus atliekamas naudojantis CPO katalogu - ne.
Ar pirkimas bus rezervuotas - ne.
Pirkimo būdo (procedūros) pavadinimas - skelbiamos derybos.
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?