Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Švietimo mainų paramos fondas
300629875
Rožių al. 2, Vilnius
Vilnius
LT-03106
LT
Asmuo ryšiams:
Egidijus Kiaulakys
Telefonas:
+370 52196545
El. paštas:
egidijus.Kiaulakys@smpf.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.smpf.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/720
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=411764Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=411764&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Labdaros ir paramos fondas
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pirkimo objektas – edukacinių programų gyvendinimo vaikų ne vasaros stovyklose paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80590000
-
Mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Švietimo mainų paramos fondas (toliau − Perkančioji organizacija) numato įsigyti edukacinių programų įgyvendinimo vaikų ne vasaros stovyklose paslaugas 2018–2019 mokslų metų laikotarpiu ir apmokėti iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.2-ESFA-V-729 priemonės „Neformaliojo vaikų švietimo įvairovės ir prieinamumo didinimas“ projekto „Tobulėk. Auk. Pažink. Kurk (TAPK 2)“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-02-0001 lėšų
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 99849.75
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80590000
-
Mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Švietimo mainų paramos fondas (toliau − Perkančioji organizacija) numato įsigyti edukacinių programų įgyvendinimo vaikų ne vasaros stovyklose paslaugas 2018–2019 mokslų metų laikotarpiu ir apmokėti iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.2-ESFA-V-729 priemonės „Neformaliojo vaikų švietimo įvairovės ir prieinamumo didinimas“ projekto „Tobulėk. Auk. Pažink. Kurk (TAPK 2)“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-02-0001 lėšų
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 99849.75
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Viešųjų pirkimų įstatymo 71 straipsnio 5 dalis.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Tobulėk. Auk. Pažink. Kurk (TAPK 2)“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-02-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija gali reikalauti iš Tiekėjo grąžinti visas arba dalį jam sumokėtų sumų arba taikyti iki 30 proc. netesybas nuo Sutarties kainos, kaip Sutarties vykdymo užtikrinimo priemonę, kai:
1) yra nusikalstamos veikos požymių ;
2) Tiekėjas pažeidė sutartinius įsipareigojimus, neištaiso sutartinių įsipareigojimų trūkum .
Atsiskaitymo tvarka:
1. Perkančioji organizacija atsiskaito su Tiekėju per 5 (penkias) darbo dienas nuo lėšų užskaitymo ir pervedimo iš Europos socialinio fondo agentūros į Perkančiosios organizacijos banko sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo Tiekėjo ataskaitos patvirtinimo ir sąskaitos „E.Sąskaita“ sistemoje gavimo dienos.
2. Ataskaita turi būti pateikta per 10 darbo dienų nuo paskutinės pamainos pasibaigimo dienos, bet ne vėliau nei iki 2018 m. rugsėjo 13 dienos.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad pasiūlymą pateikusi ir laimėjusi tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą. Grupė turėtų nurodyti bendrą atstovą.
1) yra nusikalstamos veikos požymių ;
2) Tiekėjas pažeidė sutartinius įsipareigojimus, neištaiso sutartinių įsipareigojimų trūkum .
Atsiskaitymo tvarka:
1. Perkančioji organizacija atsiskaito su Tiekėju per 5 (penkias) darbo dienas nuo lėšų užskaitymo ir pervedimo iš Europos socialinio fondo agentūros į Perkančiosios organizacijos banko sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo Tiekėjo ataskaitos patvirtinimo ir sąskaitos „E.Sąskaita“ sistemoje gavimo dienos.
2. Ataskaita turi būti pateikta per 10 darbo dienų nuo paskutinės pamainos pasibaigimo dienos, bet ne vėliau nei iki 2018 m. rugsėjo 13 dienos.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad pasiūlymą pateikusi ir laimėjusi tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą. Grupė turėtų nurodyti bendrą atstovą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-08-13
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-08-13
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus miesto apylinkės teismas
Laisvės pr. 79A, LT-06144 Vilnius
Vilnius
LT-06144
LT
Telefonas:
+370 52624589
VI.5)
Paskelbimo data
2018-07-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?