CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Telšių rajono savivaldybės administracija
180878299
Žemaitės g. 14
Telšiai
87133
LT
Asmuo ryšiams: Ernesta Baltmiškienė
Telefonas: +370 44456196
Faksas: +370 44452229
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.telsiai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=436548
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

,,Telšių raj. Ryškėnų k.v. melioracijos projektų Nr.2 (1966 m.), Nr.14 (1971 m.) ir Nr.5 (1974 m.) griovių, sureguliuotų upelių ir juose esančių statinių 2017 m. nukentėjusių nuo liūčių remontas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45112320  -  Melioracijos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

,,Telšių rajono Ryškėnų k.v. melioracijos projektų Nr.2 (1966 m.), Nr.14 (1971 m.) ir Nr.5 (1974 m.) griovių, sureguliuotų upelių ir juose esančių statinių 2017 m. nukentėjusių nuo liūčių remontas“ melioracijos statinių tyrinėjimas ir projektavimas, remonto darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pagrindiniai orientaciniai siektini projekto rodikliai: pagerintų sausinimo sistemų plotas (561 ha), rinktuvų ilgis (0,953 km), griovių ilgis (12,78 km), žiotys (148 vnt.), pralaidos (14 vnt.)
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 15
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Telšių rajono Ryškėnų k.v. melioracijos projektų Nr.2 (1966 m.), Nr.14 (1971 m.) ir Nr.5 (1974 m.) griovių, sureguliuotų upelių ir juose esančių statinių 2017 m. nukentėjusių nuo liūčių remontas, lėšos iš Europos Sąjungos solidarumo fondo pažeistai melioracijos infrastruktūrai atkurti ir prevencinėms priemonėms taikyti

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
-
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
-
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1. Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti:
1) turi teisę atlikti melioracijos statinių statybos ir/ar rekonstrukcijos darbus;
2) turi teisę atlikti melioracijos statinių projektavimą.
2. Tiekėjo vidutinė metinė svarbiausių statybos ir/ar rekonstrukcijos darbų apimtis per pastaruosius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 metus) turi būti ne mažesnė kaip 192.000,00 Eur su PVM.
3. Tiekėjas turi turėti bent vieną statybos vadovą, turintį teisę eiti melioracijos statinių statybos vadovo pareigas, kuris per paskutinius 3 metus yra vadovavęs bent 1 melioracijos statinių statybos/rekonstrukcijos sutarčiai, kurios vertė ne mažesnė negu 192.000,00 Eur su PVM.
4. Tiekėjas privalo turėti tinkamą techniką, užtikrinančią sutarties įvykdymą per visą jos įvykdymo laikotarpį: bent vieną žvyro užpylimo įrenginį, ne mažiau kaip du vienkaušius ekskavatorius, bent vieną buldozerį. Tiekėjo turima technika turi atitikti darbo saugos reikalavimus.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
1. (1) Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos išduoto galiojančio kvalifikacijos atestato ar atitinkamos užsienio šalies institucijos išduoto dokumento, suteikiančio teisę atlikti melioracijos statinių statybos ir/ar rekonstrukcijos darbus, kopija. (2) Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos išduoto galiojančio kvalifikacijos atestato ar atitinkamos užsienio šalies institucijos išduoto dokumento, suteikiančio teisę projektuoti melioracijos statinius, kopija.
2. Per pastaruosius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 metus) atliktų svarbiausių statybos ir/ar rekonstrukcijos darbų sąrašas kartu su užsakovų pažymomis, kuriose nurodoma, kad darbų atlikimas ir galutiniai rezultatai buvo tinkami. Sąraše turi būti nurodytas užsakovas, jo kontaktiniai duomenys, sutarties objektas, per nurodytą laikotarpį atliktų statybos ir/ar rekonstrukcijos darbų vertė.
3. (1) Už sutarties vykdymą atsakingų specialistų sąrašas. (2) Kiekvieno specialisto kvalifikaciją ir patirtį pagrindžiantys dokumentai pagal taikomus reikalavimus (gyvenimo aprašymai, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos išduoti atestatai arba kiti lygiaverčiai dokumentai).
4. (1) Technikos teisėtą valdymą patvirtinantys dokumentai: technikos registracijos liudijimai ir, jeigu technika nėra tiekėjo nuosavybė – nuomos, arba panaudos sutartys arba kiti dokumentai, užtikrinantys technikos valdymą visu darbų vykdymo laikotarpiu. (2) Technikos tinkamumą patvirtinantys dokumentai: galiojančios teigiamos techninės apžiūros rezultatų ataskaitos arba pažymėjimai/ techninės apžiūros talonai, arba CE standartų atitikties sertifikatai ar kiti lygiaverčiai dokumentai. (3) CE deklaracija ar kitas dokumentas, patvirtinantis, kad tiekėjo turima technika atitinka darbo saugos reikalavimus. (4) Pridedamas prašomos technikos sąrašas.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo turi pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko, kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 10 proc. sutarties vertės be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2019-01-08
Vietos laikas:  15:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2019-03-08
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2019-01-08
Vietos laikas:  15:45
Vieta:  
Telšių rajono savivaldybės administracija, 303 kab., Respublikos g. 32, LT-87333 Telšiai

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją Perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnio nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2018-12-19

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?