Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akmenės rajono savivaldybės administracija
188719391
L. Petravičiaus a. 2
Naujoji Akmenė
85132
LT
Asmuo ryšiams:
Ingrida Norbutaitė
Telefonas:
+370 42559770
El. paštas:
ingrida.norbutaite@akmene.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://akmene.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5522
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=407378Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=407378&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Inžinerinių tinklų Akmenės rajono savivaldybėje rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231400
-
Elektros energijos tiekimo linijų tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami darbai: planuojamos darbų apimtys apie 10 kilometrų gatvių apšvietimo kapitalinio remonto, rekonstrukcijos. Techninis darbo projektas rengiamas pagal poreikį. Darbai bus perkami pagal faktinį poreikį.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 289256.20
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231400
-
Elektros energijos tiekimo linijų tiesimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Akmenės rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami darbai: planuojamos darbų apimtys apie 10 kilometrų gatvių apšvietimo kapitalinio remonto, rekonstrukcijos. Techninis darbo projektas rengiamas pagal poreikį. Pirkimo objekto reikalavimai nustatyti ir preliminarūs darbų kiekiai pateikiami techninėje specifikacijoje. Darbai bus perkami pagal faktinį poreikį. Darbai turi būti atlikti per 3 mėnesius nuo užsakovo Paraiškos gavimo dienos. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus užbaigti visi Paraiškoje numatyti Darbai, užpildytas statybos darbų žurnalas, pateiktos išpildomosios nuotraukos, medžiagų ir įrengimų sertifikatai ir atitikties deklaracijos, kita išpildomoji dokumentacija bei atlikti visi reikalingi bandymai, Rangovui priklausantys pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, ištaisyti defektai, pasirašytas Darbų perdavimo ir priėmimo aktas ir deklaracija apie statinio statybos užbaigimą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis sudaroma 12-ai mėnesių, su galimybe pratęsti vieną kartą 12-ai mėnesių. Sutarties trukmė skaičiuojama nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Besąlygišką, pirmo pareikalavimo Sutarties įvykdymo užtikrinimą, pagal prie pirkimo vykdymo dokumentų pateiktą formą, Rangovas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 5 (penkias) kalendorines dienas nuo Sutarties pasirašymo. Užtikrinimo suma – 3 500 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimo dalykas – bet koks Rangovo prievolių pagal Sutartį ir jos priedus pažeidimas, dalinis ar visiškas jų nevykdymas ar netinkamas vykdymas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2018-07-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2018-07-09
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Atsiskaitymo su Rangovu terminas - 30 dienų. Vykdant pirkimo sutartį mokėjimo dokumentai turi būti pateikti naudojantis tik informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Akmenės rajono apylinkės teismas
Vytauto g. 18
Naujoji Akmenė
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2018-06-26
VI.7)